سینمای ایران
کد خبر : 14107
دوشنبه - 6 آذر 1396 - 09:59

پای امین حیایی نشکسته است/درخونگاه به جشنواره می رسد

مدیر برنامه های امین حیایی و مشاور پروژه سینمایی «درخونگاه» درباره انتشار اخباری مبنی بر شکستگی پای امین حیایی و توقف تصویربرداری این فیلم توضیح داد.

روز گذشته در فضای مجازی اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه پای امین حیایی روز گذشته سر صحنه فیلمبرداری فیلم سینمایی «درخونگاه» شکست و به علت وقفه مصدومیت امین حیایی احتمالا این فیلم در جشنواره فیلم فجر ٣۶ حضور نخواهد داشت.
اما روزبه معینی روز دوشنبه در این باره گفت: روز گذشته در صحنه سکانس پریدن امین حیایی در کارخانه ای در قزوین از سقف وانت به پشت ماشین بود که پالت چوبی کف وانت شکست و مچ پای حیایی پیچ خورد و دچار آسیب شد.
وی با اشاره به این که آسیب جدی نبوده و بعد از یک استراحت کوتاه، حیایی به پروژه بازگشت، افزود: با توجه به تدابیر و سبک کارگردانی گروه بسیار حرفه ای و با انگیزه در حال کار هستند و حیایی هم با تمام توان به کار ادامه خواهند داد.
ابن بازیگر و مشاور رسانه ای خاطرنشان کرد: هم اکنون بازیگران و عوامل فیلم سینمایی درخونگاه به تهیه کنندگی منصور سهراب پور و کارگردانی سیاوش اسعدی در محله ای در قزوین مشغول به فیلمبرداری هستند.
وی تاکید کرد: عوامل فیلم مصمم هستند که «درخونگاه» را به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر برسانند.
در این فیلم امین حیایی، ژاله صامتی، مهراوه شریفی‌نیا، نادر فلاح، محمود جعفری، منصور شهبازی، افشین سنگ چاپ، فاطمه مرتاضی، پانته آپناهی و جمشید هاشم‌پور به ایفای نقش می‌پردازند.
سیاوش اسدی علاوه بر کارگردانی درخونگاه، «حوالی اتوبان» و «جیب بر خیابان جنوبی» را ساخته است.

منبع: ایرنا