رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «معکوس» به کارگردانی پولاد کیمیایی با بازیگران جدید کلید می‌خورد. پروژه سینمایی «معکوس» بیش از یک سال پیش، مراحل تولید خود را آغاز کرد. این فیلم که به کارگردانی پولاد کیمیایی است،‌ قرار بود با عوامل و با بازی مسعود کیمیایی و ناصر ملک‌مطیعی فیلمبرداری شود که این نخستین تجربه بازی مسعود کیمیایی […]

فیلم سینمایی «معکوس» به کارگردانی پولاد کیمیایی با بازیگران جدید کلید می‌خورد.

پروژه سینمایی «معکوس» بیش از یک سال پیش، مراحل تولید خود را آغاز کرد. این فیلم که به کارگردانی پولاد کیمیایی است،‌ قرار بود با عوامل و با بازی مسعود کیمیایی و ناصر ملک‌مطیعی فیلمبرداری شود که این نخستین تجربه بازی مسعود کیمیایی محسوب می‌شد؛ اما به دلیل مشکلات مالی، این فیلم همان یک سال و نیم گذشته متوقف شد.

بر اساس این خبر، به تازگی پولاد کیمیایی ساخت فیلم «معکوس» را از سر گرفته و با اینکه اعلام شده بود اوایل آبان ماه فیلمبرداری آن آغاز می‌شود اما در حال حاضر مراحل پیش‌تولید آن را می‌گذراند.

این‌بار این فیلم با گروه و بازیگران متفاوت از سال گذشته مقابل دوربین خواهد رفت و اولین بازیگرانی که حضورشان در این فیلم قطعی شده، امین حیایی و سعید راد هستند.

بخش اعظم این فیلم جاده‌ای است و در جاده‌های اطراف تهران فیلمبرداری می‌شود. «معکوس» اولین فیلم بلند سینمایی پولاد کیمیایی در مقام کارگردان است و تجربه‌ای در ژانر اکشن در سینمای ایران محسوب می‌شود.

فیلم سینمایی «معکوس» که فیلمنامه‌اش توسط پولاد کیمیایی نوشته شده، قصه پسری به نام سالار است که به همراه دوستش تعمیرگاهی سیار دارد و ماشین‌های قدیمی را تعمیر می‌کند. او با بحران هویتی روبروست و سوال‌های زیادی در ذهنش دارد تا اینکه پس از سال‌ها پدرش پیدا می شود و او را به آدرسی فرا می‌خواند و …

گفتنی است؛ تورج منصوری مدیر فیلمبرداری فیلم «معکوس» خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار