رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 30 March

نسخه سریالی «لاک قرمز» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی برای شبکه پنج سیما تولید خواهد شد. سریال «لاک قرمز» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی کامران مجیدی در حال نگارش اولیه برای شبکه پنج سیما است. این سریال در ادامه نسخه سینمایی این اثر است و نقش اصلی آن را دختر خانواده بازی می‌کند که بعد […]

نسخه سریالی «لاک قرمز» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی برای شبکه پنج سیما تولید خواهد شد.

سریال «لاک قرمز» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی کامران مجیدی در حال نگارش اولیه برای شبکه پنج سیما است.

این سریال در ادامه نسخه سینمایی این اثر است و نقش اصلی آن را دختر خانواده بازی می‌کند که بعد از از هم پاشیدن خانواده خود سعی دارد تا این خانواده را دور هم جمع کند و در آخر خود یکی از کارآفرینان می‌شود.

قصه سریال «لاک قرمز» با سینمایی آن متفاوت است و بحث قاچاق کالا در آن پررنگ‌تر خواهد بود. محتوای اصلی قصه ضررهای قاچاق کالا و تاثیر مخرب آن روی خانواده ها است و تلاش یک انسان برای امرار معاش و نجات زندگی خانواده ای را نشان می دهد.

ممکن است تا همان بازیگران نسخه سینمایی در سریال ۳۰ قسمتی لاک قرمز هم حضور داشته باشند، اما این احتمال هم وجود دارد تا سن بازیگر نقش اصلی که همان دختر است تغییر کند و گروه تولید نتوانند بازیگر نسخه سینمایی را انتخاب کنند.

لاک قرمز فیلمی به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی، نویسندگی امیر عبدی و تهیه‌کننده کامران مجیدی محصول سال ۱۳۹۴ است. «لاک قرمز» مضمونی اجتماعی دارد و در مورد خانواده، ارتباط والدین با فرزندان و معضلات جامعه است.

پانته‌آ پناهی‌ها، پردیس احمدیه، بهنام تشکر و مسعود کرامتی بازیگران نسخه سینمایی «لاک قرمز» هستند.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار