رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

به گزارش سینماخانه؛ این روزها خبرهای زیادی از اکران های مردمی و خصوصی پرشور فیلم مستند «صفر تا سکو» به نویسندگی و کارگردانی سحر مصیبی و تهیه کنندگی مشترک مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی می شنویم. بله مستند! این فیلم مستند که به زندگی ورزشی شهربانو، سهیلا و الهه منصوریان، وشوکاران قهرمان جهان می‌پردازد؛ از […]

به گزارش سینماخانه؛ این روزها خبرهای زیادی از اکران های مردمی و خصوصی پرشور فیلم مستند «صفر تا سکو» به نویسندگی و کارگردانی سحر مصیبی و تهیه کنندگی مشترک مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی می شنویم.

بله مستند!

این فیلم مستند که به زندگی ورزشی شهربانو، سهیلا و الهه منصوریان، وشوکاران قهرمان جهان می‌پردازد؛ از اول آذرماه در سرگروه آزاد بر روی پرده سینماها به نمایش درآمده است.

برای خواهران منصوریان هم عجیب بود که این خیل عظیم تماشاگران، روزی به دیدن مستند زندگیشان بنشینند. اما صفر تا سکو، فیلمی است که باید دیده شود.

سختی ها، رنج ها، تلاش ها، دعاهای مادرانه، انتظارها و اشک هایی که باید دیده شود تا یادمان بماند زنان ورزشکاری بودند که بدون دیده شدن تا مرز از دست دادن چشم هایشان پیش رفتند.

روزهایی که شاید هیچ کس آن ها را نبیند و اگر هم ببیند؛ هیچ وقت آن ها را به خاطر نمی آورد.

در جامعه امروز، دخترانی هستند که شیردخترانه غرش می کنند و آنقدر می جنگند که دیگر محدودیت برایشان معنایی نداشته باشد.

باید ببینیم تا بدانیم که هنوز مردانی هستند که عاشقانه پشت غرش های شیردختر زندگیشان می ایستند و صبورانه درخششش را نظاره می‌کنند. باید ببینیم تا بدانیم که راه موفقیت از همان لحظه ای شروع می‌شود که اشک هایی سرازیر می‌شوند و پژواکی در گوش می‌پیچد که جواب دعاهای مادر را چگونه بدهم و روزی می‌رسد که داور، افتخار بلند کردن دستش را به عنوان قهرمان پیدا می‌کند.

ببینید و ایستاده کف بزنید برای قهرمانی این بانوان قهرمان

سینماخانه / خبرنگار: زهرا کوهی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار