رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • جمعه 17 آذر 1396 - 08:40
  • کد خبر : 14371
  • تئاتر
  • چاپ خبر : “تنِ تلخ” در تماشاخانه سه نقطه به روی صحنه می رود

نمایش «تن تلخ» به طراحی، کارگردانی و نویسندگی عاطفه مقدسی از ۱۴ تا ٣٠ آذر ماه ۱۳۹۶هرشب ساعت ٢٠:٣٠ در تماشاخانه سه نقطه به روی صحنه می رود. عاطفه مقدسی در ماه های نخست سال ۱۳۹۶ در نمایش “مجلس شب چراغ” به نویسندگی و کارگردانی داود معینی کیا نقش آفرینی کرده بود.”مجلس شب چراغ” نخستین […]

نمایش «تن تلخ» به طراحی، کارگردانی و نویسندگی عاطفه مقدسی از ۱۴ تا ٣٠ آذر ماه ۱۳۹۶هرشب ساعت ٢٠:٣٠ در تماشاخانه سه نقطه به روی صحنه می رود.

عاطفه مقدسی در ماه های نخست سال ۱۳۹۶ در نمایش “مجلس شب چراغ” به نویسندگی و کارگردانی داود معینی کیا نقش آفرینی کرده بود.”مجلس شب چراغ” نخستین نمایشی بود که با استفاده از شیوه‌ی نمایش‌های شادی‌آور، سیاه‌بازی و نقالی در محوطه باز اداره تئاتر و خانه نمایش اجرا می شد.

زهره استیری، رها اردستانی، میلاد پاک سرشت، امیرحسین حسینی، شیما حسینی، پرنیا رضایی، امین شیرخانلو، محسن عظیمی، فرزین عوض زاده، مجید کشاورز، رزا علی پور، مبینا محمدنژاد، عاطفه مقدسی، امیرحسین میرمحمدی در «تن تلخ» به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل نمایش «تن تلخ» می توان از پارسا محمدزاده دستیار کارگردان، ایمان یاقوتی موسیقی، سهیلا انصاری مشاور امور رسانه، صفا اسدی عکاس، قاسم تفاخ طراح پوستر، رادین الیاسی ساخت تیزر نام برد.

نمایش «تن تلخ» یک نمایش بدون دیالوگ است که رابطه زن و مرد را در یک صحنه پوشیده از خاک و با استفاده از حرکات فرم بازیگران در همراهی با موسیقی های شگفت آور،مورد بررسی و کنکاش قرار می دهد.

تماشاخانه سه‌ نقطه در میدان ولی عصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی زاده، پلاک ۱۰ سالن اصلی (رکن الدین خسروی) واقع است.

سینماخانه / فرزاد جمشیددانایی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار