رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • شنبه 18 آذر 1396 - 17:25
  • کد خبر : 14409
  • تئاتر
  • چاپ خبر : موزیکال الیورتوئیست قرائت جدیدی از این رمان است

پرویز کرمی، مشاور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل تولید کارهای شاد و فاخر هنری را باعث انتقال نشاط و امید به جامعه دانست. وی که به تماشای موزیکال الیورتوئیست آمده بود با اشاره به این مطلب که پیش از این هم با نمایش هایی که […]

پرویز کرمی، مشاور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل تولید کارهای شاد و فاخر هنری را باعث انتقال نشاط و امید به جامعه دانست.
وی که به تماشای موزیکال الیورتوئیست آمده بود با اشاره به این مطلب که پیش از این هم با نمایش هایی که حسین پارسایی،کارگردان این موزیکال در این سال ها روی صحنه برده آشنایی داشته گفت: اثرهایی که ایشان در طی این سال ها در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری تولید کرده اند عمدتا اثرگذار و خوش ساخت بوده اند و موزیکال الیورتوئیست هم از این ویژگی مستثنی نبود و ایشان توانسته بودند با خلاقیتشان به قرائت جدیدی از این رمان برای اجرا روی صحنه برسند.
کرمی با عنوان اینکه از این رمان برداشت های زیادی در دنیا شده اما کمتر از این داستان روایت های شادی صورت گرفته، اظهار داشت: مردم جامعه ما نیازمند دیدن چنین نمایش های شادی با رعایت تمام موازین همچون این نمایش هستند چرا که به اعتقاد من هنرمندان بهتر از هر ناظری به قوانین واقف و پایبند هستند.
این مقام مسئول استقبال از این کار را بسیار خوب توصیف و اظهار امیدواری کرد با حمایت دولت و بخش های خصوصی تولید چنین کارهایی به چند سال یکبار محدود و مختوم نشود و در طی یک سال کارهای دیگری هم با این کیفیت تولید و روی صحنه برود.
مشاور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین جامعه امروز ایران را نیازمند نشاط و امید دانست و گفت: تولید آثار با ارزش های هنری که از فضای شادی برخوردار هستند می توانند نشاط را در جامعه ساری و جاری کنند و از این لحاظ باید به طور جدی به تولید و حمایت از این کارها در نهادهای مختلف فکر و برای آنها برنامه ریزی شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار