رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

آی‌فیلم، تنها شبکه تخصصی فیلم و سریال‌های ایرانی، مجموعه تلویزیونی خاطره برانگیز «قصّه‌های تابه‌تا» را برای کودکان و نوجوانان دیروز و امروز آی‌فیلمی، نمایش‌ می‌دهد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، «قصه‌های تابه‌تا» به کارگردانی مرضیه برومند که نخستین‌بار از شبکه دو سیما، در سال ۱۳۷۳، صبح‌های جمعه پخش می‌شد و […]

آی‌فیلم، تنها شبکه تخصصی فیلم و سریال‌های ایرانی، مجموعه تلویزیونی خاطره برانگیز «قصّه‌های تابه‌تا» را برای کودکان و نوجوانان دیروز و امروز آی‌فیلمی، نمایش‌ می‌دهد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، «قصه‌های تابه‌تا» به کارگردانی مرضیه برومند که نخستین‌بار از شبکه دو سیما، در سال ۱۳۷۳، صبح‌های جمعه پخش می‌شد و در میان کودکان و نوجوانان ایران و حتی بزرگسالان، شهرت و محبوبیت زیادی پیدا کرد، از دوشنبه ۲۰آذر در جدول پخش کانال فارسی آی فیلم قرار می گیرد.
شخصیت محوری داستان این مجموعه تلویزیونی، عروسکی است به نام «زی‌زی گولو آسی پاسی دراز کوتاه تابه‌تا»، که از سیاره ناشناخته‌ای به زمین آمده و با خواندن ورد «زی‌زی گولو آسی پاسی دراکوتا (دراز کوتاه) تابه‌تا»، کارهایی خارق‌العاده انجام می‌دهد.
لیلی رشیدی در نقش خانومی (مادر خانومی)، امیرحسین صدیق در نقش مهندس (آقای پدر)، آزاده پورمختار (زی زی گولو)، مریم سعادت در نقش اعظم جمالی، رضا فیاضی در نقش جمال آقاجمالی و مانی نوری در نقش امیر آقاجمالی در این مجموعه حضور داشتند. رضا بابک و محمود بصیری نیز از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی بوده‌اند.
«قصه‌های تابه‌تا» با پایان نمایش مجموعه تلویزیونی «همه بچه‌های من»، از دوشنبه ۲۰ آذر، هر روز ساعت ۱۷:۰۰ روانه آنتن می‌شود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۱:۰۰ و ۰۹:۰۰ روز بعد خواهدبود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار