اسلاید اصلی » سینمای ایران
کد خبر : 14471
دوشنبه - 20 آذر 1396 - 09:34

«حضور مخفی یک بیگانه» آماده نمایش شد

فیلم کوتاه «حضور مخفی یک بیگانه» به کارگردانی الهام اطیابی و تهیه کنندگی مرتضی غفوری آماده نمایش می‌شود.

به گزارش سینماخانه، این فیلم درامی اجتماعی است که اواخر خردادماه فیلمبرداری آن با مدیریت مرتضی غفوری مدیر فیلمبرداری مطرح سینمای ایران به پایان رسید و هم اکنون مراحل فنی فیلم روزهای پایانی خود را سپری می کند. همچنین ستار اورکی ساخت موسیقی «حضور مخفی یک بیگانه» را بر عهده دارد.
امیررضا دلاوری و بهاره کیان افشار دوبازیگر اصلی این فیلم هستند که برای نمایش در جشنواره‌های داخلی و بین المللی آماده می شود.
در خلاصه داستان «حضور مخفی یک بیگانه» آمده است: وقتی عاشق همسرت باشی و بفهمی غریبه ای به خونه میاد و میره یا خودتو می‌کشی یا غریبه رو …
از نکات قابل توجه در این فیلم کوتاه حضور عوامل حرفه ای سینما در پشت و جلوی دوربین است و مرتضی غفوری مدیر فیلمبرداری سینمای ایران علاوه بر مدیریت فیلمبرداری تهیه کنندگی «حضور مخفی یک بیگانه» را نیز بر عهده دارد.
الهام اطیابی فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سوره پیش از این در سینمای ایران به عنوان طراح گریم در فیلم های سینمایی همکاری داشته است.
عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: الهام اطیابی، تهیه کننده و مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، نویسنده: حمید زرگرنژاد، مدیر تولید: حسن حیدرزاده، منشی صحنه : سعیده دلیریان، صدابردار: بابک اردلان، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، صداگذار: حسین ابوالصدق، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: ایمان توکلی، دستیار اول فیلمبردار: جلال عالی فکر، تدوین: آرش تیمورنژاد، طراح صحنه: مسعود اوسطی، موسیقی: ستار اورکی. عکاس:‌علی نیک رفتار.