رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

این بازیگر سینما و تلویزیون حضور ابوالفضل جلیلی در جشنواره فیلم و عکس راه آهن را نشانگر اعتبار آن جشنواره دانست و از مسئولان فرهنگی و هنری تقاضا کرد که قدر این گونه افراد را بیش از پیش بدانند. به گزارش سینماخانه؛ بهناز توکلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با ستاد خبری […]

این بازیگر سینما و تلویزیون حضور ابوالفضل جلیلی در جشنواره فیلم و عکس راه آهن را نشانگر اعتبار آن جشنواره دانست و از مسئولان فرهنگی و هنری تقاضا کرد که قدر این گونه افراد را بیش از پیش بدانند.

به گزارش سینماخانه؛ بهناز توکلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس راه آهن یاد آوری کردن از بزرگانی چون مرتضی احمدی را لازم بر شمارد و گفت: کسانی که عمر خود را در راه هنر گذاشتند اکنون نیازمند حمایت و دیده شدن هستند. در طول سال هر چقدر از این گونه برنامه ها برگزار کنیم، کم است. هنرمندان چون همیشه دیده شدند، خیلی سخت است که در دوران پیری کنار گذاشته شوند به همین خاطر اگر این برنامه ها در ایام زنده بودن آن ها برگزار شود، موجب خشنودی آن ها می شود.

وی استقبال از فیلم های کوتاه را در مقایسه با گذشته غیر قابل وصف خواند و بیان داشت: در این مسیر، نقش جشنواره ها در این استقبال بی تأثیر نبوده است. این افزایش جشنواره ها کمک کرده است تا هم مخاطب و هم فیلمسازان زیادی به این سمت توجه نشان دهند. حال در این میان جشنواره راه آهن که تازه در ابتدای مسیر است باید با انتخاب فیلم های خوب، اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب بتواند بر میزان رضایت مخاطبان خود بیفزاید.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت پیشنهاد بازی در فیلم کوتاه می پذیرد یا خیر؛ این طور جواب داد: به نظرم خیلی از فیلم های کوتاه بسیار پرمحتوا و خوش فرم تر از ساخت یک فیلم بلند و تجاری هستند. برای من پیام فیلمنامه، موضوع  فیلم و این که کارگردان فیلم چه کسی است بیش از همه اهمیت دارد و اگر یک پیشنهاد خوب با این شرایط به دستم برسد، حتماً قبول می کنم.

توکلی جریان سازی جشنواره راه آهن را در اهل هنر بودن مسئولان و صداقت گفتار آن ها خلاصه کرد و اظهار داشت: بدون شک وقتی این موارد وجود داشته باشد، مهم نیست که چه کسی و یا چه سازمانی برگزار کننده جشنواره است. به عنوان مثال چند سال پیش جشنواره سونی که چند دوره ای هم برگزار شد بسیار در میان اهالی هنر محبوب و شناخته شده بود و از دلایل این پیشرفت، تفکر و حضور افراد متخصص در امور اجرایی آن و حمایت از هنرمندان بود که توانست این جشنواره را سر زبان ها بیاندازد.

بازیگر فیلم آژانس شیشه ای، حضور ابوالفضل جلیلی را در مقام دبیری جشنواره مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: مطمئناً حضور این فرد در هر جایی نشانگر اعتبار آن جشنواره است و امیدوارم که مسئولان فرهنگی و هنری، قدر این گونه افراد را بیش از پیش بدانند.

گفتنی است؛ دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن دی ماه ۹۶ در تهران برگزار می شود و هنرمندان تا ۳۰ آذرماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایتrailway90.rai.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار