رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مجموعه تلویزیونی «مریم مقدس»، به مناسبت ایام میلاد حضرت مسیح از آی‌فیلم انگلیسی به نمایش گذاشته می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، «مریم مقدس» در قالب فیلم سینمایی به کارگردانی شهریار بحرانی، در سال ۱۳۷۹ ساخته شد و بعدها سریالی هم با همین عنوان تدوین و از شبکه های مختلف […]

مجموعه تلویزیونی «مریم مقدس»، به مناسبت ایام میلاد حضرت مسیح از آی‌فیلم انگلیسی به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، «مریم مقدس» در قالب فیلم سینمایی به کارگردانی شهریار بحرانی، در سال ۱۳۷۹ ساخته شد و بعدها سریالی هم با همین عنوان تدوین و از شبکه های مختلف سیما روی آنتن رفت.

در این سریال بیش از ۹۰ بازیگر به ایفای نقش پرداخته‌اند که از این بین می‌توان به شبنم قلی‌خانی، محمد کاسبی، رؤیا تیموریان، پرویز پورحسینی، حسین یاری، افسانه ناصری، جعفر دهقان، زهرا سعیدی، شیرین بینا، محسن زهتاب اشاره کرد.
داستان این مجموعه درباره مردم اورشلیم است که به تب و تاب افتادند و همه از ظهور مسیحا سخن می‌گویند. ترس ظهور مسیح موعود، لرزه به اندام طاغوتیان انداخته‌ است. اما به جای فرزندی که مردم، انتظار تولدش را می‌کشند؛ دختری به دنیا می‌آید که او را مریم نام می‌نهند…

پخش این مجموعه تلویزیونی از جمعه، ۲۴ آذر به مدت ۱۱ شب برای مخاطبان آی‌فیلم انگلیسی آغاز می‌شود.
مخاطبان می‌توانند هر شب ساعت ۲۱:۰۰ به وقت GMT (۰۰:۳۰ به وقت تهران) این مجموعه تلویزیونی را تماشا کنند. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۳:۰۰، ۰۹:۰۰ و ۱۵:۰۰ روز بعد خواهدبود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار