رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

بازیگر معروف لاتین‌تبار هالیوودی تجربه خودش را در مقابله با رفتار آزاردهنده تهیه‌کننده رسوا شده، در قالب یک مقاله منتشر کرده است. به نقل از گاردین، سلما هایک مقاله‌ای برای روزنامه نیویورک تایمز نوشته و در آن تجربه‌های خودش مقابل رفتارهای آزاردهنده و سوء استفاده‌گرانه هاروی واینستین را با جزییات نوشته که شامل ادعاهایی مبنی […]

بازیگر معروف لاتین‌تبار هالیوودی تجربه خودش را در مقابله با رفتار آزاردهنده تهیه‌کننده رسوا شده، در قالب یک مقاله منتشر کرده است.

به نقل از گاردین، سلما هایک مقاله‌ای برای روزنامه نیویورک تایمز نوشته و در آن تجربه‌های خودش مقابل رفتارهای آزاردهنده و سوء استفاده‌گرانه هاروی واینستین را با جزییات نوشته که شامل ادعاهایی مبنی بر رفتار جنسی ناخواسته و تهدید به خشونت می‌شود.

این بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار می‌گوید واینستین در هتل شب‌ها پشت در اتاق او می‌آمد، حتی در جاهایی که ارتباطی با فیلمی که داشت می‌ساخت، نداشت. بعد از ذکر جزییات در مورد تمام رفتارهای ناخواسته او، هایک می‌گوید امتناعش از عمل کردن به آن‌ها همیشه با «خشم ماکیاولی هاروی» مواجه می‌شد و با وجود این که واینستین سعی می‌کرد با حرف زدن به خواسته‌اش برسد، تهدید هم همیشه یکی از سلاح‌هایش بود.

هایک می‌گوید یک بار او با خشمی فراوان گفت «تو را می‌کشم، فکر نکن نمی‌توانم».

هایک در فیلم «فریدا» با واینستین کار کرد،‌ فیلمی بیوگرافیکی درباره فریدا کالو هنرمند که واینستین سعی کرد هایک را از آن بیرون بیندازد، حتی با وجود این که ایده ساختن فیلم توسط خود هایک با او مطرح شده بود. وقتی هایک به خواسته‌های واینستین در مورد فیلمنامه و بودجه تن در داد، او اجازه ایفای نقش اول را به هایک داد.

این فیلم در نهایت شش نامزدی دریافت جایزه اسکار را از آن خود کرد، از جمله اسکار بهترین بازیگر برای هایک اما این ستاره می‌گوید بعد از آن هر بار که واینستین را می‌دید بسیار وحشت می‌کرد.

او می‌نویسد: تا وقتی که برابری در صنعت فیلم ما وجود نداشته باشد و مردان و زنان در تمام جنبه‌ها از یک ارزش برخوردار نباشند، جامعه‌مان جایی عالی برای افرادی مثل واینستین خواهد بود. من از تمام کسانی که به تجربه‌های ما گوش می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم که اضافه کردن صدایم به افرادی که بالاخره دارند صحبت می‌کنند باعث شود این مسأله کمی مشخص‌تر شود که چرا انجام دادن این کار آنقدر سخت است و چرا بسیاری از ما تا الان صبر کردیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار