رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

دومین جلسه از سری برنامه‌های «سینماتک» با نمایش فیلم «دانکرک» (Dunkirk 2017) برگزار می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، در برنامه این هفته «سینماتک» فیلم «دانکرک» نمایش و با حضور مهمانان ویژه این برنامه مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. «سینماتک» با رویکرد اکران فیلم‌های مستند روز […]

دومین جلسه از سری برنامه‌های «سینماتک» با نمایش فیلم «دانکرک» (Dunkirk 2017) برگزار می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، در برنامه این هفته «سینماتک» فیلم «دانکرک» نمایش و با حضور مهمانان ویژه این برنامه مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

«سینماتک» با رویکرد اکران فیلم‌های مستند روز دنیا با ترجمه اختصاصی و جلسه نقد و بررسی فرمی و محتوایی آثار هر هفته در حوزه هنری برگزار می‌شود.

دومین برنامه «سینماتک» روز دوشنبه ۲۷ آذرماه  ساعت ۱۶ در سالن سوره حوزه هنری برپاست و علاقمندان برای حضور در سری برنامه‌های «سینماتک» با عضویت از طریق سایت  cinoteh.com می‌توانند در این برنامه‌ها حضور یابند.

همچنین تسهیلاتی ویژه برای عضویت دانشجویان، منتقدان سینما و اهالی رسانه در باشگاه مخاطبان سینماتک تهران در نظر گرفته شده است که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار