رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تیم سازنده برنامه «رادیو شب» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مشترک منصور ضابطیان و محمد صوفی به احترام سنت زیبای شب یلدا ویژه برنامه سه ساعته‌ای را برای آن شب تدارک دیده‌اند. به نقل از روابط‌عمومی بزنامه «رادیو شب»، این ویژه برنامه از ساعت ۲۲ روز پنجشنبه ۳۰ آذر آغاز و تا ۱ بامداد جمعه ۱ […]

تیم سازنده برنامه «رادیو شب» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مشترک منصور ضابطیان و محمد صوفی به احترام سنت زیبای شب یلدا ویژه برنامه سه ساعته‌ای را برای آن شب تدارک دیده‌اند.

به نقل از روابط‌عمومی بزنامه «رادیو شب»، این ویژه برنامه از ساعت ۲۲ روز پنجشنبه ۳۰ آذر آغاز و تا ۱ بامداد جمعه ۱ دی ادامه خواهد داشت.

این ویژه برنامه بخش‌های مختلفی از جمله بخش‌های ویژه موسیقی، بخش‌های فولکلوریک و متن‌خوانی‌های مختلف دارد.

مهمان‌های ویژه‌ای نیز در این برنامه حضور خواهند داشت از جمله محمد معتمدی که چند ترانه خاطره‌انگیز می‌خواند.

مهدی سپهر و افیشن مقراضی دو خواننده قدیمی دوتا از ترانه های زمستانی خود را اجرا خواهند کرد. حمید غلامعلی پس از سالها که در تلویزیون نبودند در این برنامه رادیو شب حضور خواهند داشت و همینطور چند خواننده جوان تازه نفس ترانه‌هایشان را اجرا خواهند کرد.

آیتم‌های ویژه‌ای نیز برای این برنامه تدارک دیده شده است از جمله کلیپ جدیدی از ترانه خاطره انگیز زمستون و یکی از بخش های جالب این برنامه گفتگوی طنزی است که محمد بحرانی و حبیب رضایی انجام داده‌اند.

از دیگر مهمان‌های این برنامه می‌توان از هنرمندانی مانند آفرین عبیسی، مسعود فروتن، فرخ نعمتی، پوریا شکیبایی و چندین هنرمند دیگر نام برد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار