رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم سینمایی کمدی «ناردون» به کارگردانی و نویسندگی فریدون حسن‌پور در بلندترین شب سال میهمان خانه‌های آی‌فیلمی‌ها می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از  روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «ناردون» پنج‌شنبه ۳۰ آذر ساعت ۲۱:۰۰ از کانال فارسی این شبکه پخش می‌شود و پس از آن در برنامه «کافه فیلم» امید روحانی و فریدون […]

فیلم سینمایی کمدی «ناردون» به کارگردانی و نویسندگی فریدون حسن‌پور در بلندترین شب سال میهمان خانه‌های آی‌فیلمی‌ها می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از  روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «ناردون» پنج‌شنبه ۳۰ آذر ساعت ۲۱:۰۰ از کانال فارسی این شبکه پخش می‌شود و پس از آن در برنامه «کافه فیلم» امید روحانی و فریدون حسن‌پور به نقد و بررسی این اثر می‌پردازند.

«ناردون» به تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور محصول سال ۱۳۹۴ است که در ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده است.
داستان فیلم درباره روستایی است که دیگر ظرفیت دفن جسد جدیدی را ندارد؛ به همین سبب اهالی این روستا جسد افراد فوت شده را در روستای مجاور دفن می کنند، اما …

امین حیایی، مهران غفوریان، جواد رضویان، لیلا اوتادی، پوراندخت مهیمن، سیروس گرجستانی، شهرام قائدی و مهران رجبی بازیگران این فیلم کمدی هستند.
«کافه‌فیلم» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و وحید رونقی، پنج‌شنبه ۳۰ آذر پس از نمایش فیلم سینمایی «ناردون»، با حضور فریدون حسن‌پور روی ‌آنتن قرار می‌گیرد و بازپخش آن در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهدبود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار