رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مستند «ارثیه پدری» به کارگردانی مهدی تقویان در سومین برنامه «سینماتک تهران» به جای مستند بلند «ترور سرچشمه» نمایش داده می‌شود. به گزارش سینماخانه و به روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، طبق روال سال‌های گذشته جشنواره فیلم فجر، فیلمهای برگزیده جشنواره حقیقت که قرار بود در جشنواره فیلم فجر اکران شوند، اجازه داشتند اکران […]

مستند «ارثیه پدری» به کارگردانی مهدی تقویان در سومین برنامه «سینماتک تهران» به جای مستند بلند «ترور سرچشمه» نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، طبق روال سال‌های گذشته جشنواره فیلم فجر، فیلمهای برگزیده جشنواره حقیقت که قرار بود در جشنواره فیلم فجر اکران شوند، اجازه داشتند اکران محدود و سینماتکی شوند و بر همین اساس مستند «ترور سرچشمه» برای سومین برنامه سینماتک تهران انتخاب شد.

اما متاسفانه طبق روال جدیدی که دیروز ابلاغ و به «سینماتک تهران» اعلام شد فیلمهای مستندی که قرار است در جشنواره فیلم فجر اکران شوند اجازه اکران‌ محدود را هم ندارند.

بنابراین با عرض پوزش به مخاطبان محترم «سینماتک تهران» دوشنبه چهارم دی‌ماه ۱۳۹۶ مستند «ترور سرچشمه» پخش نخواهد شد و مستند «ارثیه پدری» به جای آن پخش می‌شود.

سومین برنامه «سینماتک تهران» در سالن سوره حوزه هنری برپاست و ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار