رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

دبیرخانه شورای ارتقای آگاهی های عمومی، اطلاع رسانی و افکارسنجی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اعلام کرد: داوران و اعضای کارگروه فنی این معاونت، هیچ ارتباطی با هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر ندارد و صرفاً فیلم های راه یافته به جشنواره فیلم فجر را از نظر اثرگذاری در پیشگیری از آسیب […]

دبیرخانه شورای ارتقای آگاهی های عمومی، اطلاع رسانی و افکارسنجی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اعلام کرد: داوران و اعضای کارگروه فنی این معاونت، هیچ ارتباطی با هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر ندارد و صرفاً فیلم های راه یافته به جشنواره فیلم فجر را از نظر اثرگذاری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی داوری خواهدکرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر به نقل از دبیرخانه شورای ارتقای آگاهی های عمومی، اطلاع رسانی و افکارسنجی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، این معاونت به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی درحوزه تولیدات سینمایی با همکاری کارگروهی متشکل از کارگردانان برجسته و تهیه کنندگان سینما از سال ۱۳۹۴ فیلمنامه هایی که برای مشاوره های حقوقی – قضایی به این معاونت مراجعه می کنند با همکاری تیم کارشناسی مطالعه و بررسی می کند و مشاوره های مورد نیاز را ارائه می دهد.

همچنین در سه سال گذشته به صورت مستقل و بدون ورود به حوزه فعالیت جشنواره فیلم فجر با رصد فیلم های راه یافته به جشنواره، فیلم هایی را که با رویکرد پیشگیری ساخته شده اند شناسایی و با هدف تقویت رویکرد پیشگیری در تولیدات سینمایی از عوامل سازنده فیلم های منتخب، تقدیر و قدردانی می کند.

شایان ذکر است این داوران و اعضای کارگروه فنی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه هیچ ارتباطی با کمیته داوران جشنواره فیلم فجر ندارد و صرفاً فیلم های راه یافته به جشنواره فیلم فجر را از نظر اثرگذاری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی داوری خواهدکرد.

همچنین امسال معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه برای نخستین بار با گردآوری پرونده های قضایی از سراسر کشور قصد دارد سوژه ها و فیلم نامه های مناسب را در اختیار تهیه کنندگان قرار دهد.

گفتنی است دو روز پیش به نقل از مهدی افتخاری دبیر شورای ارتقای آگاهی‌های عمومی قوه قضاییه این خبر منتشر شده بود که ورود کارگروه فنی قوه قضاییه به بررسی فیلم‌های جشنواره فیلم فجر جدی‌تر شده و این کارگروه در انتخاب فیلم‌ها نقش دارد. خبری که با تکذیب فوری دبیر جشنواره مواجه شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار