رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

مجموعه تلویزیونی «ماتادور» به کارگردانی فرهاد نجفی در جدول پخش آی‌فیلم انگلیسی قرار گرفت. به گزارش سینماخانه و  به نقل از روابط‌ عمومی شبکه آی‌فیلم، کانال انگلیسی شبکه آی فیلم که سریال‌های ایرانی را در چهار نوبت برای مخاطبان انگیسی‌زبانش با دوبله انگلیسی پخش می‌کند، به‌تازگی سریال پلیسی «ماتادور» را در جدول پخش خود قرار […]

مجموعه تلویزیونی «ماتادور» به کارگردانی فرهاد نجفی در جدول پخش آی‌فیلم انگلیسی قرار گرفت.

به گزارش سینماخانه و  به نقل از روابط‌ عمومی شبکه آی‌فیلم، کانال انگلیسی شبکه آی فیلم که سریال‌های ایرانی را در چهار نوبت برای مخاطبان انگیسی‌زبانش با دوبله انگلیسی پخش می‌کند، به‌تازگی سریال پلیسی «ماتادور» را در جدول پخش خود قرار داده است.

«ماتادور» به‌تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی اولین‌ بار در سال ۹۲ از شبکه یک سیما پخش شد و خلاصه‌ داستان آن از این قرار است: یک مقام اروپایی برای شرکت در کنفرانسی درباره انرژی اتمی به ایران می‌آید. گروهی تروریستی شامل یک زن و دو مرد، برای به‌هم‌ریختن برنامه‌های این کنفرانس در ایران دست به فعالیت های تروریستی می‌زنند و نیروهای پلیس برای جلوگیری از خرابکاری‌ وارد عمل می‌شوند و…

علیرام نورایی، شقایق فراهانی، پولاد کیمیایی، تیرداد کیایی، پوریا پورسرخ، سام درخشانی، لیندا کیانی، مجید مشیری، مجید واشقانی، روشا ضیغمی، رضا بادامچی، سیروس همتی و هدایت‌الله سجادی بازیگران این مجموعه پلیسی هستند.

مجموعه تلویزیونی «ماتادور» از چهارشنبه ۶ دی هر شب ساعت ۱۹ به وقت GMT (به وقت تهران ۲۲:۳۰) روانه آنتن می‌شود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۳، ۸ و ۱۴ روز بعد خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار