رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پرژوه؛ جدیدترین ساخته بهروز شعیبی “دارکوب” این روزها در آخرین مراحل فنی قرار دارد و به زودی نسخه نهایی فیلم آماده نمایش می شود. بهزاد عبدی آهنگساز این فیلم هم اکنون در اکراین مشغول ساخت موسیقی “دارکوب” است. این فیلم به تهیه کنندگی سید محمود رضوی […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پرژوه؛ جدیدترین ساخته بهروز شعیبی “دارکوب” این روزها در آخرین مراحل فنی قرار دارد و به زودی نسخه نهایی فیلم آماده نمایش می شود.
بهزاد عبدی آهنگساز این فیلم هم اکنون در اکراین مشغول ساخت موسیقی “دارکوب” است.
این فیلم به تهیه کنندگی سید محمود رضوی برای حضور در جشنواره فجر امسال آماده نمایش می شود.


فیلمنامه «دارکوب» را حسین تراب‌نژاد و آزیتا ایرایی بر اساس طرحی از بهروز شعیبی به نگارش درآورده‌اند. این فیلم داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد روایت می‌کند.
در خلاصه داستان “دارکوب”آمده: هیچ چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینى عزیزت تصمیم گرفته تنها باشه. تو از دیدنش، از شنیدن صداش لذت مى‌برى اما اون درها رو بسته و تنهایى رو جاى تو انتخاب کرده… هیچ چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینى تنها شدی. عزیزانت رو مى‌بینی و دوستشون داری ولى همه تو رو انکار می‌کنن. درها رو به روت بستن و تو تنها شدی. تنهایى باتلاقه…
مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم ‌پور، هادی حجازی ‌فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم‌رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی‌منش، ندا عقیقی و امین حیایى بازیگران فیلم هستند که هر کدام نقش های متفاوتی را در “دارکوب” ایفا کرده اند.”

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار