رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

آخرین ساخته اصغر فرهادی از نگاه دو مرجع معتبر سینمایی در جمع برترین آثار سینمای سال ۲۰۱۷ قرار گرفت. «برو بیرون» ساخته «جردن پیل» با امتیاز ۹۹ درصد از میان ۲۹۵ نقد نوشته شده در رتبه نخست برترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ از نگاه سایت «راتن تومیتوز» قرار گرفته و پس از آن «بیمار بزرگ» با […]

آخرین ساخته اصغر فرهادی از نگاه دو مرجع معتبر سینمایی در جمع برترین آثار سینمای سال ۲۰۱۷ قرار گرفت.

«برو بیرون» ساخته «جردن پیل» با امتیاز ۹۹ درصد از میان ۲۹۵ نقد نوشته شده در رتبه نخست برترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ از نگاه سایت «راتن تومیتوز» قرار گرفته و پس از آن «بیمار بزرگ» با امتیاز ۹۸ درصد و «دانکرک» با ۹۲ درصد در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

رتبه‌های چهارم تا دهم نیز به ترتیب به «زن شگفت‌انگیز» (۹۲)،‌ «لیدی برد» (۹۹)،‌ «لوگان» (۹۳)،‌ «جنگ ستارگان: آخرین جدای» (۹۱)، «بچه راننده» (۹۳)، انیمیشن «کوکو» (۹۷) و «ثور: راگناروک» (۹۲) اختصاص یافت است.

رتبه فیلم‌ها بر اساس امتیاز کسب شده به نسبت تعداد نقد نوشته درباه آنها محاسبه شده است.

در این فهرست فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی و برنده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی سال ۲۰۱۷ با امتیاز بالای ۹۶ از میان ۱۷۰ نقد نوشته شده در وب‌سایت «راتن تومیتوز» در مکان نوزدهم برترین‌ فیلم‌های سال جای گرفته است.

سایت سینمایی «متاکریتیک» نیز در فهرست برترین‌های سال ۲۰۱۷، مستند «چهره‌ها مکان‌ها» به کارگردانی «آنیس واردا» و «جی.آر» با امتیاز ۸۵ در رتبه نخست جای گرفته و پس از آن «زن شگفت‌انگیز»، «دانکرک»، «لیدی برد»، «مرا به نامت صدا کن»، «فاکس‌ترات»، «پروژه فلوریدا»، «ماجرای فانتوم»، «کتابخانه عمومی نیویورک» و «به او مورگان می‌گوئیم» در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

فیلم «فروشنده» در این فهرست با امتیاز ۸۵ از سوی ۳۶ منتقد در رتبه سی‌وسوم قرار گرفته و مستند «رویاهای دم صبح» ساخته مهرداد اسکویی نیز یا همین امتیاز از ۹ منتقد سینمایی در جایگاه سی‌ونهم برترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار