رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«حمید نعمت‌الله» که با فیلم «شعله‌ور» در جشنواره سی و ششم فیلم فجر حاضر است گفت: «این فیلم درباره کسی است که حسادت می‌ورزد». او معتقد است «شعله‌ور» به آثار قبلی‌اش، هم شبیه است و هم نیست! نعمت‌الله که پیش از این با بوتیک، بی‌پولی، آرایش غلیظ و رگ خواب در ادوار جشنواره شرکت کرده، […]

«حمید نعمت‌الله» که با فیلم «شعله‌ور» در جشنواره سی و ششم فیلم فجر حاضر است گفت: «این فیلم درباره کسی است که حسادت می‌ورزد». او معتقد است «شعله‌ور» به آثار قبلی‌اش، هم شبیه است و هم نیست!

نعمت‌الله که پیش از این با بوتیک، بی‌پولی، آرایش غلیظ و رگ خواب در ادوار جشنواره شرکت کرده، درباره شباهت‌ فیلم تازه‌اش با کارهای قبلی می‌گوید: «این که با فیلم‌های خودم متفاوت است یا نه، باید بگویم منطقی نیست که بخواهم فیلم تکراری بسازم اما معنایش هم این نیست که هر فیلم نقطه مقابل فیلم قبلی باشد. می‌توانم اینطور بگویم که «شعله‌ور» هم به فیلم‌های قبلی‌ام شبیه است و هم نیست!»

«حمید نعمت‌الله» برای فیلمبرداری فیلم جدیدش مدتی را در سیستان و بلوچستان گذراند و فیلمبرداری فیلم را در این استان محروم انجام داد، او درباره فضایی که در «شعله‌ور» ترسیم کرده، می‌گوید: «فضایی که اغلب ما از خطه سیستان و بلوچستان در ذهن داریم، تصویر عمومی کم و بیش درستی است. با تجسم این تصویر، فضای فیلم تا حدودی دستتان می‌آید و می‌ماند آدم‌های فیلم؛ فیلم درباره کسی است که حسادت می‌ورزد».

او طبق معمول قبل از دیده شدن فیلمش درباره آن توضیح نمی‌دهد اما درباره پیش‌بینی‌اش می‌گوید: «امیدوارم بیش از فیلم من و بیش از جشنواره، اتفاق‌های خوبی برای ملت ایران رخ دهد» و بعد درباره این اتفاق‌ها توضیح می‌دهد: «حداقل می‌شود کاری کرد هوا کمی تمیزتر باشد اگر نمی‌شود جلوی زلزله را گرفت. لابد می‌شود شرایط زندگی مردم بهتر شود، وقتی کشور ثروتمندی هستیم…»

امین حیایی، زهرا خوشکام، بهمن پرورش، فرید قبادی، دارا حیایی، مژگان صابری، پانته‌آ مهدی نیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلمنامه «شعله‌ور» به طور مشترک توسط هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله به نگارش درآمده است و مضمونی اجتماعی دارد. این فیلم زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس او و همه‌ زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد

عوامل فیلم سینمایی «شعله ور» عبارتند از نویسنده: حمید نعمت‌الله، هادی مقدم دوست، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، صدابردار: علی عدالت دوست، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، مدیر تولید: فرشید رئوفی، تدوینگر: مهدی سعدی، دستیار اول کارگردان: سعید بیات، برنامه‌ریز: داوود باقری، عکاس: امیرحسین شجاعی، مشاور رسانه‌ای: ملیکا مومنی راد و راضیه جباری، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار