رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در حاشیه مراسم «دو قدم تا سیمرغ» گفت:می‌خواستم سالن‌ها مختص به اهالی رسانه باشد و این امر با حضور در برج میلاد امکانپذیر نبود. ابراهیم داروغه‌زاده؛ دبیر این دوره از جشنواره ضمن ابراز امیدواری برای برگزاری جشنواره گفت: امیدوارم برای همه فیلم‌ها اتفاقات خوبی رخ دهد. […]

ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در حاشیه مراسم «دو قدم تا سیمرغ» گفت:می‌خواستم سالن‌ها مختص به اهالی رسانه باشد و این امر با حضور در برج میلاد امکانپذیر نبود.

ابراهیم داروغه‌زاده؛ دبیر این دوره از جشنواره ضمن ابراز امیدواری برای برگزاری جشنواره گفت: امیدوارم برای همه فیلم‌ها اتفاقات خوبی رخ دهد.

وی ادامه داد: دوست دارم درباره تمام فیلم ها نظر داده شود و همه رسانه ها به آن‌ها بپردازند و کمتر به حواشی توجه کنیم. نگران حاشیه‌ها نیستم اما اگر همه در خدمت اصل قضیه باشد استقبال میکنم.

وی درباره تغییر محله جشنواره نیز عنوان کرد: می خواستیم اتفاق بهتری بشود اما نمیدانیم چه اتفاقی رخ دهد، من قصد داشتم کاخ رسانه واقعا کاخ رسانه‌ها باشد و پردیس ملت هم ویژگی‌های لازم را دارا بود. سالن‌های خوب دارد و ما هم میخواستیم بهترین سالن‌ها در انحصار رسانه‌ها باشد

داروغه زاده افزود: در برج میلاد به جز رسانه‌ای‌ها، خیلی‌ها می‌آمدند که اصلا خوب نبود.

دبیر جشنواره سی و ششم در پایان گفت: از همه رسانه‌ها که به ما کمک می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم تلویزیون هم برنامه‌های سینمایی خود را آغاز کند و پخش برنامه هفت شروع شود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار