رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

در بیست و ششمین قسمت از برنامه «سینما یک»، فیلم سینمایی «پدر خوانده ۲» با حضور طهماسب صلح‌جو، منتقد و نویسنده سینمایی پخش و نقد و بررسی می‌شود. بیست و ششمین قسمت از برنامه «سینما یک» که پنجشنبه این هفته (پنجم بهمن ماه) از شبکه یک سیما راهی آنتن می‌شود، میزبان طهماسب صلح‌جو، منتقد و […]

در بیست و ششمین قسمت از برنامه «سینما یک»، فیلم سینمایی «پدر خوانده ۲» با حضور طهماسب صلح‌جو، منتقد و نویسنده سینمایی پخش و نقد و بررسی می‌شود.

بیست و ششمین قسمت از برنامه «سینما یک» که پنجشنبه این هفته (پنجم بهمن ماه) از شبکه یک سیما راهی آنتن می‌شود، میزبان طهماسب صلح‌جو، منتقد و نویسنده سینمایی است.

طبق روال معمول این برنامه تلویزیونی، مهمانان برنامه یک فیلم را انتخاب و آن را نقد و بررسی می‌کنند؛ بر این اساس، صلح‌جو با انتخاب فیلم «پدرخوانده ۲» ساخته فرانسیس فورد کاپولا در استودیوی برنامه، همراه با غلامعباس فاضلی به نقد و بررسی آن خواهد پرداخت.

صلح جو متولد سال ۱۳۳۱ از منتقدان سینمایی است که از اواخر دهه ۱۳۶۰ فعالیت خود را به عنوان منتقد فیلم آغاز کرد. او همچنین در دهه ۱۳۵۰ با عضویت در کانون «سینمای آزاد»، به فیلمسازی روی آورد که حاصل آن چند فیلم کوتاه« هشت میلی متری» است. در سال ۱۳۸۷ فعالیت‌های نوشتاری این هنرمند، از طرف انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی، در دومین جشن منتقدان مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخش دیگری از برنامه، «سینما یک» میزبان امیر قادری منتقد و نویسنده سینمایی خواهد بود. در این بخش قادری به عنوان منتقد و نماینده نسلی که پس از منتقدان دهه ۱۳۶۰ صاحب نگرشی نوین به سینما هستند، در لوکیشنی متفاوت، درباره فرانسیس فورد کاپولا و فیلم «پدر خوانده۲» سخن خواهد گفت.

خسرو دهقان، احمد طالبی‌نژاد، جواد طوسی، سعید مستغاثی، سعید قطبی‌زاده، محمدتقی فهیم، محمود گبرلو، عزیزالله حاجی مشهدی، شهرام خرازی‌ها، شهرام جعفری‌نژاد، حسن حسینی، فریدون جیرانی، مهدی فخیم‌زاده، نرگس آبیار، احمد امینی، احمد ضابطی جهرمی، مهدی رحیمیان، حجت الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه، حجت الاسلام محمدرضا زائری، اردلان شجاع کاوه، عزت الله ضرغامی، نادر طالب‌زاده، دکتر سیدمحسن فاطمی، دکتر سیدمجید حسینی زاد، و تاجبخش فناییان (کارگردان تئاتر) از جمله مهمانانی هستند که تاکنون به برنامه «سینما یک» آمده‌ و درباره فیلم مورد علاقه خود سخن گفته‌اند.

برنامه «سینما یک» در واحد تأمین برنامه شبکه یک سیما به تهیه‌کنندگی و سردبیری غلام‌عباس فاضلی تولید و پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۱۰ از این شبکه تلویزیونی راهی آنتن می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار