رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

بهروز شهامت صدابردار سینما درباره علت همکاری با پروژه «کار کثیف» گفت: بخش صدای فیلم سینمایی «سگ و دیوانه عاشق» مورد توجه آقای معصومی کارگردان «کار کثیف» قرار گرفته بود و باعث همکاری من با این پروژه شد. وی افزود: آقای معصومی در بخش صدا به شدت ریزبین، حرفه ای و صداشناس است و نقطه […]

بهروز شهامت صدابردار سینما درباره علت همکاری با پروژه «کار کثیف» گفت: بخش صدای فیلم سینمایی «سگ و دیوانه عاشق» مورد توجه آقای معصومی کارگردان «کار کثیف» قرار گرفته بود و باعث همکاری من با این پروژه شد.

وی افزود: آقای معصومی در بخش صدا به شدت ریزبین، حرفه ای و صداشناس است و نقطه نظرهای خوب و بجایی می دهد که می توان از آنها بهره برد و از تجربیاتش مانند کلاس دانشگاه استفاده کرد.

وی درخصوص نقطه قوت های «کار کثیف» در بخش صدا بیان کرد: فیلم های معصومی پرپلان و پرلوکیشن است و به گونه ای کار می کند که برای صداگذاری و فضاسازی، فضای مناسب ایجاد می شود. برای پلان به پلان اینقدر فضا می دهد که دست صداگذار در بروز خلاقیت و نوع آوری باز خواهد شد.

وی تصریح کرد: «کار کثیف» از بقیه فیلم های خسرو معصومی پرزحمت تر است و لوکیشن های متعدد و ۱۲۰۰ پلان دارد. اتفاقی که حوزه صدا نمی‌تواند حتی یک لحظه از کارش غافل بماند و یک صداگذار بی حوصله نمی تواند کار را پیش ببرد. مخاطب نیز با فضاها و صداهای متنوعی روبرو است و قطعا برای او جذاب خواهد بود.

این صدابردار درباره اهمیت موضوع «کار کثیف» اذعان داشت: این فیلم موضوع روز و دغدغه بسیاری از آدم ها را مطرح می کند؛ موضوعاتی مثل بیکاری و مهاجرت. به نوعی می توان همدلی با مردم را در آن دید، اتفاقی که قطعا مخاطب با آن همذات پنداری می کند.

شهامت در بخش پایانی صحبت های خود خاطر نشان کرد: مخاطب در کل با فیلمی مردمی روبرو است که موضوع آن شخص و خانواده ها را درگیر خود کرده است. ما نیز در فضایی بسیار خوب و دلنشین کار کردیم و خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش رفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان / عکس حاشیه خبر از مونا تهرانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار