رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

بیست و دومین دوره جوایز طراحی صحنه آمریکا برندگان خود را شناخت و «شکل آب»، «بلید رانر ۲۰۴۹» و «لوگان» را در صدر نشاند. به نقل از ورایتی، جوایز انجمن طراحی صحنه آمریکا (ADG) یکشنبه صبح به وقت ایران برندگان خود را شناخت و در بخش فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی به بهترین‌ها جایزه داد. فیلم […]

بیست و دومین دوره جوایز طراحی صحنه آمریکا برندگان خود را شناخت و «شکل آب»، «بلید رانر ۲۰۴۹» و «لوگان» را در صدر نشاند.

به نقل از ورایتی، جوایز انجمن طراحی صحنه آمریکا (ADG) یکشنبه صبح به وقت ایران برندگان خود را شناخت و در بخش فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی به بهترین‌ها جایزه داد.

فیلم «شکل آب» در بخش فیلم‌ تاریخی موفق به کسب جایزه شد و «تیره‌ترین ساعت»، «دانکرک»، «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» و «پست» را پشت سر گذاشت.

در بخش فیلم فانتزی نیز «بلید رانر ۲۰۴۹» به عنوان برترین فیلم انتخاب شد و «دیو و دلبر»، «جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای»، «جنگ سیاره میمون‌ها» و «زن شگفت‌انگیز» را پشت سر گذاشت.

«لوگان» نیز به عنوان برنده بخش معاصر انتخاب شد و «کوچک کردن»، «برو بیرون»، «لیدی برد» و «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری» را پشت سر گذاشت.

این در حالی است که در بخش بهترین طراحی اسکار «شکل آب»، «بلید رانر ۲۰۴۹»، «دیو و دلبر»، «تیره‌ترین ساعت» و «دانکرک» نامزد شده‌اند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار