رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

بعد از وقفه‌ای چند ماهه، فصل آخر «خانه پوشالی» با اضافه شدن ۲ بازیگر شناخته‌شده جدید در حال ساخت است. به نقل از ورایتی، کمپانی نت‌فلیکس اعلام کرد که مراحل ساخت ششمین و آخرین فصل از سریال محبوب «خانه پوشالی» ادامه پیدا کرده است. مراحل ساخت سریال در ماه اکتبر پس از این متوقف شده […]

بعد از وقفه‌ای چند ماهه، فصل آخر «خانه پوشالی» با اضافه شدن ۲ بازیگر شناخته‌شده جدید در حال ساخت است.

به نقل از ورایتی، کمپانی نت‌فلیکس اعلام کرد که مراحل ساخت ششمین و آخرین فصل از سریال محبوب «خانه پوشالی» ادامه پیدا کرده است.

مراحل ساخت سریال در ماه اکتبر پس از این متوقف شده بود که ستاره آن کوین اسپیسی متهم به آزار جنسی شد. به فاصله کمی پس از آن، نت‌فلیکس و استودیوی میدیا رایتس کپیتال اعلام کردند که ارتباط‌شان با اسپیسی را قطع می‌کنند و به این ترتیب فیلمی بیوگرافیکی از گور ویدال که اسپیسی قرار بود در آن نقش‌آفرینی کند هم ساخته نخواهد شد.

فصل ششم تریلر سیاسی «خانه پوشالی» هشت اپیزود خواهد داشت و رابین رایت نقش اول آن خواهد بود. مایکل کلی، جین اتکینسون، پاتریشا کلارکسون، کانستنس زیمر، درک سسیل، کمپبل اسکات و بوریس مک‌گایور بازیگران دیگر این سریال هستند که تا به حال روی هم رفته نامزد دریافت ۵۳ جایزه امی شده است.

علاوه بر این، دایان لین و گرِگ کینیِر هم به فصل پایانی «خانه پوشالی» ملحق شده‌اند. جزییات دقیقی از نقش آن‌ها منتشر نشده اما گفته می‌شود آن‌ها نقش خواهر و برادر را ایفا خواهند کرد.

لین در سال ۲۰۰۳ به خاطر نقش اولی که در فیلم «بی‌وفا» کنار ریچارد گیِر بازی کرد نامزد دریافت جایزه اسکار شد و تا به حال نامزدی دو جایزه امی و سه گلدن گلوب را هم در کارنامه خود به ثبت رسانده است. او به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌هایی مثل «زیر خورشید توسکانی»، «چاپلین» و فیلم‌های اخیر دنیای کمیک‌بوک‌های دی‌سی در نقش مارتا کنت شناخته می‌شود. او همچنین در سریال جدید آمازون یعنی «رومانف‌ها» نقش‌آفرینی خواهد کرد.

کینیر به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌هایی مثل «از این بهتر نمی‌شه» که برایش نامزد دریافت اسکار شد، «میس سان‌شاین کوچولو» و مینی‌سریال «کندی‌ها»‌ شناخته می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار