رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

هجدهمین فیلم از دنیای مارول با اقبال منتقدها روبه رو شده و تاکنون د رحالی که هنوز اکران نشده در سایت روتن تومیتوز امتیاز ۱۰۰ را کسب کرده است. به نقل از تایم، «پلنگ سیاه» جدیدترین فیلم از جهان داستانی مارول موفق شد تا در حالی که هنوز چند روز به اکرانش باقی مانده، با […]

هجدهمین فیلم از دنیای مارول با اقبال منتقدها روبه رو شده و تاکنون د رحالی که هنوز اکران نشده در سایت روتن تومیتوز امتیاز ۱۰۰ را کسب کرده است.

به نقل از تایم، «پلنگ سیاه» جدیدترین فیلم از جهان داستانی مارول موفق شد تا در حالی که هنوز چند روز به اکرانش باقی مانده، با پیش فروش بلیت هایش توجه ها را به خود جلب کند.

این فیلم نخستین فیلمی خوانده شده که درباره یک ابرقهرمان است و در عین حال با کارگردانی آفریقایی-آمریکایی و بازیگران سیاه پوست ساخته شده است. هالیوود تاکنون هرگز فیلمی پرفروش با گروه سازندگان سیاه پوست تولید نکرده بود. گفته شده این فیلم نشان دهنده این است که فیلم های با تمرکز بر سیاه پوستان نیز از این قدرت برخوردارند که به فیلم های پرفروش بدل شوند.

درباره موفقیت این فیلم که توسط رایان کوگلر کارگردانی شده گفته شده انتظار می رود در روز نخست اکرانش بیش از هر یک از فیلم های دیگر مارول بلیت بفروشد و فیلم پرفروش قبلی مارول یعنی «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» را هم پشت سر بگذارد.

«پلنگ سیاه» که در لس آنجلس یک اکران در روز ۲۹ ژانویه برای منتقدها داشت، از ۱۶ فوریه روی پرده می رود و در بریتانیا از ۱۲ فوریه اکران می شود.

رایان کوگلر فیلمنامه را خودش با همراهی جو رابرت کول نوشته است.

محصول جدید مارول چادویک بوزمن را برای نقش پلنگ سیاه انتخاب کرده و مایکل بی.جردن، لوپیتا نیونگو، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دنیل کالویا، آنجلا باست، فارست ویتاکر و اندی سرکیس دیگر بازیگران این فیلم هستند. در این فیلم، قهرمان اصلی با مشکلاتی عمیق مواجه می‌شود که اگر جلوی آنها را نگیرد، عواقبی جهانی در پی خواهد داشت.

در حالی که نخستین بار در سال ۱۹۹۲ ایده ساخت این فیلم مطرح شد، اما اکتبر ۲۰۱۴ به صورت رسمی ساخت فیلم «پلنگ سیاه» اعلام و چادویک بوزمن برای ایفای این نقش معرفی شد. پیش از این، بوزمن نقش پلنگ سیاه را در فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» ایفا کرده بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار