رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
  • جمعه 27 بهمن 1396 - 10:31
  • کد خبر : 17134
  • تئاتر
  • چاپ خبر : لرزه بر اندام تئاتر تهران با نمایش “گُسل”

نمایش «گُسل» نمایشنامه‌ایی از پیش‌نوشته شده نیست، این نمایش در هر نوبت اجرا متفاوت است چون مخاطبان این نمایش، باعث تنوع و تغییر در اجرا می‌شوند. نمایش درمانی «گُسل» به نویسندگی سیدحسن حسینی، سعید میرزایی و هانیه وزیرپناه و کارگردانی مشترک سیدحسن حسینی و سعید میرزایی اواخر بهمن‌ماه ۹۶ در موسسه اریکه سمر اجرا می‌شود. […]

نمایش «گُسل» نمایشنامه‌ایی از پیش‌نوشته شده نیست، این نمایش در هر نوبت اجرا متفاوت است چون مخاطبان این نمایش، باعث تنوع و تغییر در اجرا می‌شوند.

نمایش درمانی «گُسل» به نویسندگی سیدحسن حسینی، سعید میرزایی و هانیه وزیرپناه و کارگردانی مشترک سیدحسن حسینی و سعید میرزایی اواخر بهمن‌ماه ۹۶ در موسسه اریکه سمر اجرا می‌شود.

مکان اجرایی نمایش در یک آپارتمان اتفاق می‌افتد. اما جهان اثر در این آپارتمان به شکلی طراحی شده است که نمادی از درونیات شخصیت اصلی نمایش می باشد. شکست زمان با نوع تغییرات فضایی از وسایل صحنه و موسیقی و افکت، ما را به لایه های پنهانی نمایش سوق می‌دهد. نمایش گُسل برگرفته از یک موقعیت روانکاوانه است که موضوع آن افسردگی در افراد جامعه می‌باشد. حتی یکی از ویژگی‌های این اثر تست روانشناسی است که از مخاطبان گرفته می‌شود.

مخاطبان این نمایش بر اساس فرمی که پر خواهند کرد به صورت محدود در هر اجرا و به تعداد ۵ نفر گزینش خواهند شد. مخاطبانی که خود بازیگران اصلی نمایش هستند.

بازیگران گُسل؛ رسول صوری، پگاه پورجهانی، پریا ابراهیمی، پوریا سعیدیان، سبحان بابائی، مرضیه موسوی، الهام شیخ علیزاده، نیلوفر محمدی، امیررضا کوشانی ،احمد ابراهیم‌وند، علی ناصری، علی سعیدیان، علیرضا اسفندیار، علیرضا سلطان‌علی، ارغوان طاهری‌فرد هستند.

تحلیل اطلاعات  و داده‌های حوزه روانشناسی نمایش درمانی «گُسل» بر عهده موسسه روانشناسی مسیر است.

سایر عوامل این اثر نمایشی؛ هانیه وزیر پناه (مشاوره روانشناسی)، ارم هوربد (تهیه کننده)، امیر رضا هرمزی (مدیر اجرایی)، رسول صوری و پگاه پورجهانی (دستیار کارگردان)،  پریا ابراهیمی (منشی صحنه)، سبحان بابائی  (مدیر صحنه)، سعید میرزایی (طراح پوستر و ساخت تیزر)، علی‌اکبر مجدراد (روابط‌عمومی) می‌باشند.

نمایش درمانی-آپارتمانی «گُسل» در روزهای ۲۵-۲۶ و ۲۷ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ ساعت ۲۰ در موسسه اریکه سمر به نشانی پاسداران، دروس خیابان فکوریان خیابان اسلامیه شرقی بن‌بست حبیبی پلاک ۴ به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان به حضور در این نمایش درمانی و آپارتمانی جهت اخذ اطلاعات لازم برای حضور و تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند و یا با شماره ۰۹۱۰۵۹۳۰۰۲۹ تماس حاصل نمایند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار