رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

این بازیگر سینما و تلویزیون مشارکت حداکثری هنرمندان در جشنوارۀ راه آهن را باعث ترویج فرهنگ ریلی و حفظ محیط زیست، کاهش آلودگی هوا  و کاهش ترافیک دانست. رضا بنفشه خواه بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس راه آهن، برگزاری هر جشنواره فرهنگی و هنری را […]

این بازیگر سینما و تلویزیون مشارکت حداکثری هنرمندان در جشنوارۀ راه آهن را باعث ترویج فرهنگ ریلی و حفظ محیط زیست، کاهش آلودگی هوا  و کاهش ترافیک دانست.

رضا بنفشه خواه بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس راه آهن، برگزاری هر جشنواره فرهنگی و هنری را باعث ترغیب و تشویق فعالان آن حوزه دانست و گفت: این که اثری در جشنواره ای پذیرفته می شود و به نمایش در می آید، کمک می کند تا هنرمند هر چه بهتر دیده شود و به آیندۀ کاری خود امیدوارتر شود. جشنواره ها هر کدام اثر بخشی خاص خود را دارند اما این که چطور به آنها نگاه شود، مهم است. ممکن است جشنواره ای فقط تعداد محدودی از افراد را در بر بگیرد و به نگاه خاصی منجر شود که باز در حد خود تأثیر گذار بوده است.

وی استقبال از جشنواره های فیلم کوتاه را در مقایسه با گذشته غیر قابل وصف خواند و بیان داشت: این افزایش جشنواره ها کمک کرده است تا هم مخاطبان و هم فیلمسازان زیادی به این سمت توجه نشان دهند. حال در این میان جشنواره راه آهن که تازه در ابتدای مسیر است باید با انتخاب فیلم های خوب، اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب بتواند بر میزان رضایت مخاطبان خود بیفزاید.

بازیگر فیلم” مدرسه پیرمردها” مشارکت حداکثری هنرمندان در جشنوارۀ راه آهن را برای ترویج فرهنگ ریلی خواستار شد و اظهار داشت: هنرمندان به عنوان الگوهای جامعه می توانند در میان مردم تأثیر بگذارند و با این کار به ترویج حفظ محیط زیست، کاهش آلودگی هوا  و کاهش ترافیک کمک بسیاری کنند. به نظرم هنرمندان هر چقدر برای تبلیغ و ساخت آثار هنری در حوزۀ راه آهن وقت بگذارند، باز کم است و باید بیشتر از این ها برای حفظ راه آهن و توسعۀ آن تلاش کنیم.

این بازیگر سینما، بزرگداشت مرتضی احمدی را در خلال جشنواره راه آهن ستود و خاطر نشان کرد: به واقع احمدی جزو ریشه های هنر این مملکت بودند و خاطره های بسیاری را نسل گذشته با کارهای وی دارند. زنده یاد احمدی روحیه طنزی داشت و همیشه انتظار داشت تا جامعه را شاد ببیند به گونه ای که این را در کارهای وی می بینیم. به نظرم این کاری که جشنواره راه آهن انجام داده است، سرمایه گذاری بر روی ریشه های هنر است و باید ارج نهاد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار