رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون می گوید، جنب و جوش و حرکتی که در قطار وجود دارد و ضبط سکانس هایی که در حالت حرکت ثبت می شوند؛ همه و همه به موفق شدن یک تصویر کمک می کنند. این بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با ستاد خبری جشنواره فیلم و […]

زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون می گوید، جنب و جوش و حرکتی که در قطار وجود دارد و ضبط سکانس هایی که در حالت حرکت ثبت می شوند؛ همه و همه به موفق شدن یک تصویر کمک می کنند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس راه آهن به تجربه بازی خود در فیلم کوتاه اشاره کرد و گفت: زمان کوتاه بازی در فیلم کوتاه در مقایسه با فیلم های بلندی که کار کرده بودم باعث شد تا خیلی فرصت بازی نداشته باشم و فکر می کنم لذتی که در ساخت فیلم کوتاه برای کارگردان آن وجود دارد بسیار بیشتر از سایر عوامل باشد.

وی رقابتی که میان فیلمسازان در جشنواره ها وجود دارد را مثبت توصیف کرد و اظهار داشت: این جنب و جوش و هیجانی که در ایام برگزاری جشنواره ها وجود دارد تماشایی است و باید کاری کرد که علاوه بر انگیزه های مادی برای هنرمندان، حمایت های معنوی نیز در جشنواره ها مد نظر باشد و مسئولان آن ها سعی کنند تا با شناسایی فیلمسازان مستعد، زمینه ساخت آثار بلند را برای آن ها فراهم کنند.

بازیگر فیلم ” رستاخیز” ادامه داد: نقشه راه و ترسیم افق هایی که از یک جشنواره می خواهیم در ادامه مسیر نیاز مبرم است. چه بسا بسیار جشنواره هایی که آمدند ولی چون برنامه نداشتند به سرعت حذف شدند. بنابراین برای رسیدن به یک جایگاه و برجسته شدن، بیش از هر چیز نیازمند برنامه ریزی منظم هستیم و این را باید در دستور کار قرار داد.

حمیدی اصل و اساس جذابیت قطار را در حرکت آن دانست و گفت: جنب و جوش و حرکتی که در قطار وجود دارد و ضبط سکانس هایی که در حالت حرکت ثبت می شوند و مناظری که در بک گراند بازیگر گرفته می شوند، همه و همه در موفق شدن یک تصویر کمک می کنند.

وی در پایان رویکرد مسئولان جشنواره را در تقدیر از زنده یاد احمدی، ارزشمند دانست و گفت: به نظرم توجه به پیشکسوتان، توجه به تاریخ معاصر کشور است. میراث فرهنگی حتماً نباید برای گذشته باشد بلکه بسیاری از آثار و هنرمندان معاصر که در کنار ما هستند را باید هر چه بهتر شناخت و آن ها را ارج نهاد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار