رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • یکشنبه 6 اسفند 1396 - 09:19
  • کد خبر : 17334
  • تئاتر
  • چاپ خبر : آغاز بخش اصلی جشنواره سوره

شنبه پنجم اسفند ماه نهمین جشنواره دانشجویی تئاتر دانشگاه سوره به روز سوم خود رسید. به گزارش سینماخانه؛ در سومین روز جشنواره تئاتر دانشگاه سوره شاهد ۳ نمایش در بخش صحنه ای بودیم. ابتدا در ساعت ۱۲:۳۰ نمایش “هنوز از شب” به نویسندگی و کارگردانی نغمه رهگذر در سالن رادی دانشگاه سوره به روی صحنه […]

شنبه پنجم اسفند ماه نهمین جشنواره دانشجویی تئاتر دانشگاه سوره به روز سوم خود رسید.

به گزارش سینماخانه؛ در سومین روز جشنواره تئاتر دانشگاه سوره شاهد ۳ نمایش در بخش صحنه ای بودیم.

ابتدا در ساعت ۱۲:۳۰ نمایش “هنوز از شب” به نویسندگی و کارگردانی نغمه رهگذر در سالن رادی دانشگاه سوره به روی صحنه رفت. در این نمایش دینا هاشمی، پرنیا رستگار، فرناز اثنی عشری، علیرضا مظفری و صنم شاهی هنرنمایی می‌کردند. این نمایش داستان سه خواهر را بیان میکرد که مادر خود را به قتل رسانده بودند.

سپس نمایش “خاطرات یک دیکتاتور به روایت خودش” به نویسندگی و کارگردانی محمد حسین اثنی عشری ساعت ۱۶:۳۰ در سالن کوچک تالار مولوی اجرا شد. در این نمایش علیرضا دست افکن و مهسا انجدانی حضور داشتند. این نمایش داستان به قدرت رسیدن و سقوط یک دیکتاتور به نام شاه اوبو را در لهستان بیان می‌کند.

آخرین اجرای روز سوم اختصاص داشت به نمایش “گرونیکا” به نویسندگی و کارگردانی عرفان عشوریون که ساعت ۱۹ در سالن رادی دانشگاه سوره اجرا شد. در این رعنا حسین دخت ایفای نقش میکرد و سوده کریمی و فرهنگ اسکندری حرکات فرم را انجام می دادند. این نمایش به.نوعی نقاشی گرونیکا اثر پیکاسو را به صورت نمایش به روی صحنه آورده بود داستان یک زن اسیر در جنگ جهانی دوم را بیان می‌کرد.

یکشنبه ششم اسفند در چهارمین روز از جشنواره نمایش های “حرف شور خانه” از امیر محمد ابراهیمی، “نمیدونم فردا چی میشه” از آرزو خرم نیا، “مرزداران” از حسین ملکی و وحید رهجو و “…(سه نقطه)” از رامتین رشوند اجرا خواهند شد.

نهمین جشنواره دانشجویی تئاتر دانشگاه سوره از ۲ تا ۱۰ اسفند به دبیری رضا مرشد برگزار خواهد شد.

سینماخانه / خبرنگار: فرشید حاجیان و فاطمه حبیبی _ عکاس: پرستو مالکی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار