رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

شیوه اکران فیلمهای گروه سینمایی «هنروتجربه» در سال جدید تغییر می‌کند. به نقل از روابط عمومی گروه هنر و تجربه، «سینمای هنر و تجربه جهت افزایش بهره‌وری سالن‌های سینمایی خود با استفاده از نظرات فیلمسازان، مخاطبان و منتقدان سینمای ایران از اول سال ۱۳۹۷ نسبت به تغییر روش اکران فیلم‌ها در این گروه سینمایی اقدام خواهد کرد. بر […]

شیوه اکران فیلمهای گروه سینمایی «هنروتجربه» در سال جدید تغییر می‌کند.

به نقل از روابط عمومی گروه هنر و تجربه، «سینمای هنر و تجربه جهت افزایش بهره‌وری سالن‌های سینمایی خود با استفاده از نظرات فیلمسازان، مخاطبان و منتقدان سینمای ایران از اول سال ۱۳۹۷ نسبت به تغییر روش اکران فیلم‌ها در این گروه سینمایی اقدام خواهد کرد.

بر اساس این تصمیم جدول برنامه نمایش فیلم‌ها از ۴۵ روز به ۱۵ روز تقلیل می‌یابد و فیلم‌های سینمایی و مستند که پیش بینی استقبال مخاطب از آنها بیشتر است بصورت ثابت در سینماهای کوروش ، فرهنگ و باغ کتاب به نمایش در خواهند آمد و سایر فیلم‌ها با مخاطب محدودتر بصورت چرخشی در سینماهای موزه سینما، خانه هنرمندان و چارسو نمایش داده خواهند شد.

در هر برنامه ۱۵ روز ادامه اکران فیلمها با منظور نمودن تعداد مخاطبین بیشتر براساس روش جدید و بهرهوری بالاتر خواهد بود. بدیهی است فیلم‌ها همچنان در طول زمان به مدت میانگین ۲ تا ۶ ماه بر پرده سینماها نمایش خود را ( با در نظر داشتن میزان استقبال حداقلی مخاطب ) دنبال خواهند کرد.
سینمای هنر وتجربه تلاش وافر دارد با رعایت رفتارشناسی مخاطب این نوع سینما شرایط جدیدی را برای استقبال بیشتر از فیلمهای هنر وتجربه توسط مخاطبان مهیا سازد.
در پایان متذکر می‌شود، سینمای خانه هنرمندان همچنان مرکز اصلی نمایش فیلمهای مستند و کوتاه خواهد بود و امید داریم پردیس سینمایی باغ کتاب با وجود فضای فرهنگی و هنری پیرامون خود به مرور پذیرای همیشگی علاقمندان سینمای مستند و کوتاه شود و بعد از تعطیلات عید نمایش فیلم های مستتد و کوتاه در پردیس باغ کتاب آغاز خواهد شد.»

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار