رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی به بررسی موضوعاتی همچون «ملاقات ترامپ با کیم جونگ اون» و «انتخابات میان دوره ای مجلس آمریکا» می پردازد. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی، ابتدا موضوع ملاقات ترامپ رییس جمهوری […]

برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی به بررسی موضوعاتی همچون «ملاقات ترامپ با کیم جونگ اون» و «انتخابات میان دوره ای مجلس آمریکا» می پردازد.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی، ابتدا موضوع ملاقات ترامپ رییس جمهوری آمریکا و کیم جونگ اون رییس جمهوری کره شمالی را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

این موضوع با حضور شیهوکو گوتو، وابسته ارشد مرکز ویلسون مورد بررسی قرار می گیرد و از جمله محورهای آن «ریسک این اتفاق برای ایالات متحده»، «سیاست ترامپ در قبال این رخداد» و «ثبت این رویداد به عنوان واقعه ای بی نظیر در تاریخ روابط دو کشور در هفتاد سال اخیر» خواهد بود.

«پیامدهای عدم توافق طرفین در این دیدار» و «دلایل اعتماد کره شمالی به آمریکا» از دیگر مباحث مورد گفت و گو در این بخش است.

«ترامپ و انتخابات میان دوره مجلس» نیز عنوان دومین موضوع مورد بحث در برنامه این هفته «ما مردم» است که با حضور مت واترز کاندیدای آزادی خواه سنای ایالات متحده در انتخابات سال ۲۰۱۸ مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

«شعار ترامپ برای انتخابات ۲۰۲۰: ما آمریکا را قدرتمند نگه می داریم»، «پیش بینی نحوه برگزاری انتخابات میان دوره» و «موقعیت و میزان محبوبیت ترامپ در آمریکا» از جمله محورهای مورد بحث در این راستا خواهد بود.

گزارش از آمریکا با موضوع اخراج تیلرسون نیز آیتم دیگر برنامه این هفته «ما مردم» است.

بهمن نورایی (مجری)، احمدرضا محمودیان (کارگردان هنری)، حمیدرضا جوادی و ناصر طهماسبی (نویسندگان)، شهرزاد خانی پور (دستیار تهیه)، عادل عباسی (تدوینگر)، حامد عزیزی (گرافیست)، معصومه عابدینی (هماهنگ کننده) و سوزان مدرس (گزارشگر نیویورک) از جمله عوامل تهیه این برنامه هستند.

«ما مردم» یکشنبه ۲۷ اسفند ماه ساعت ۱۲:۰۰ از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت ۰۷:۰۰ و ۲۳:۰۰ ، سه شنبه ساعت ۱۷:۰۰ و چهارشنبه ساعت ۱۰:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

سینماخانه /حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار