رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

سریال‌های «پایتخت ۵»، «تعطیلات رویایی»، «دیوار به دیوار ۲» و «هیئت مدیره» از شبکه های سیما در نوروز ۹۷ پخش می شوند. به گزارش پایگاه خبری سینمابین، سریال های نوروزی هر شب از روز اول فروردین ماه روی آنتن می روند. . سریال پایتخت ۵ اولین قسمت سریال طنز «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم […]

سریال‌های «پایتخت ۵»، «تعطیلات رویایی»، «دیوار به دیوار ۲» و «هیئت مدیره» از شبکه های سیما در نوروز ۹۷ پخش می شوند.

به گزارش پایگاه خبری سینمابین، سریال های نوروزی هر شب از روز اول فروردین ماه روی آنتن می روند.
.

سریال پایتخت ۵

اولین قسمت سریال طنز «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم روز چهارشنبه اول فرودین ماه ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه سیما می رود. این مجموعه تلویزیونی در ادامه ایام نوروز هر شب ساعت ٢٢ از شبکه یک پخش می شود و بازپخش آن نیز ساعت١٠:٣٠ ،١۴:۴۵ و ١:٣٠ بامداد روز بعد خواهد بود.

محسن تنابنده، احمدمهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، بهرام افشاری بازیگران سریال «پایتخت ۵» هستند.

گفتنی است، شبکه افق سریال «پایتخت ۵» را هر شب ساعت ۲۳:۳۰ پخش می‌کند.
.

سریال تعطیلات رویایی

شبکه دو سریال «تعطیلات رویایی» هر شب ساعت ٢١ پخش می کند و بازپخش آن نیز ساعت ١ بامداد، ١٢ و ١۶ روز بعد است.

این سریال داستان دو برادر است که هر کدام در مسیر علم و ثروت به موفقیت هایی رسیده اند و در ایام نوروز تصمیم می گیرند به دعوت یکی از برادرها به صورت زمینی از شیراز به کیش سفر کنند. در این مسیر با ورود یک مسافر خارجی حوادث جالب و شیرینی برایشان رقم می‌خورد…

محمدرضا شریفی نیا، محمود عزیزی، افسانه بایگان، علی صادقی، مریم معصومی، علی اوجی، ارسلان قاسمی، فاطمه هاشمی، فرهاد بشارتی، افسر اسدی، سولماز آقمقانی و رضا یزدانی بازیگران سریال «تعطیلات رویایی» هستند.
.

مجموعه کلاه قرمزی ۹۷

مجموعه «کلاه قرمزی»‌ در سال ۹۷ از شبکه دو سیما هر شب ساعت ۲۰ پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱ بامداد و ۱۵ عصر روی آنتن می رود. «کلاه قرمزی» جدید چهار شخصیت دارد که از جمله آنها یک موش و یک گربه است و همچنین پیرمردی در میان این شخصیت ها وجود دارد که دایم آواز می خواند اما ظاهرا این کاراکتر برای پخش از تلویزیون دچار اصلاحاتی شده است.
.

سریال دیوار به دیوار ۲

سریال «دیوار به دیوار ۲» در ایام نوروز از شبکه سه سیما هر شب ساعت ۲۰ پخش می شود و بازپخش آن نیز ساعت ۲ بامداد، ١٠ و١۴:٢٠ روز بعد است.

در فصل اول این سریال گوهر خیراندیش، فرهاد آییش، پژمان جمشیدی، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، امیرمهدی ژوله بازی می کردند ولی در فصل دوم سریال «دیوار به دیوار» ژوله حضور ندارد و علی قربان زاده، میترا حجار و مسعود رایگان به ساکنان عمارت ویلایی اضافه شده اند.
.

سریال هیئت مدیره

مجموعه تلویزیونی «هیئت مدیره» هر شب ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار