تیتر روز » سینمای ایران
کد خبر : 18983
یکشنبه - 26 فروردین 1397 - 08:07

آغاز پیش فروش بلیت‌های تک سانس جشنواره جهانی فیلم فجر

پیش فروش بلیت‌های سی‌و‌ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به صورت تک سانس از امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه آغاز می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، پیش فروش بلیت‌های جشنواره جهانی فیلم فجر به صورت تک سانس از ساعت ۱۵ یکشنبه ۲۶ فروردین ماه در سایت سینماتیکت و سایت جشنواره آغاز می‌شود و امکان خرید بلیت تک سانس تا پایان جشنواره ادامه دارد.

متقاضیان می توانند هر بلیت را به مبلغ ۱۰ هزار تومان خریداری کنند ولی اعضای باشگاه از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردارند. هر فرد پس از خرید بلیت، کد رهگیری دریافت می‌کند.

هر یک از افرادی که اقدام به تهیه بلیت می کنند تنها امکان خرید دو بلیت برای هر سانس را دارند اما برای هر تعداد سانس که مایل باشند می‌توانند بلیت بخرند.

از آنجا که امکان عودت یا تعویض بلیت‌های خریداری شده وجود ندارد، مطالعه و بررسی کامل جداول و برنامه‌های اکران فیلم‌ها برای تمامی کسانی که قصد تهیه بلیت‌های جشنواره جهانی فیلم فجر را دارند ضروری است.

مخاطبان پس از رزرو اینترنتی بلیت فیلم‌های مورد نظر خود می‌توانند در روز نمایش فیلم با مراجعه حضوری به گیشه فروش بلیت در پردیس چارسو و سینما فلسطین و ارایه کد رهگیری مربوطه بلیت‌های خود را دریافت کنند.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.