رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
دبیرجشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت خبر داد:

تغییر زمان برگزاری جشنواره فیلم مقاومت

زمان برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت تغییر کرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛ محمد خزاعی با اعلام این خبر افزود: این رویداد سینمایی در این دوره؛ آذرماه و همزمان با هفته بسیج در سطح کشور برگزار می‌شود. وی یادآور شد: جشنواره مقاومت همیشه در هفته گرامیداشت […]

زمان برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت تغییر کرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛ محمد خزاعی با اعلام این خبر افزود: این رویداد سینمایی در این دوره؛ آذرماه و همزمان با هفته بسیج در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: جشنواره مقاومت همیشه در هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می‌شده که این دوره به دلیل همزمانی با ایام محرم و عاشورا و تاسوعا به آذر ماه (هفته بسیج) منتقل شد.

دبیر جشنواره بین‌المللی مقاومت با بیان اینکه «جشنواره مقاومت؛ تجلی گفتمان انقلاب اسلامی» شعار این رویداد فرهنگی و سینمایی است خاطرنشان ساخت: جشنواره در دوره پانزدهم هم با ارتقای ساختار حرفه‌ای و گسترش دامنه تعاملات منطقه‌ای و بین‌المللی به همت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و نهادهای مختلف کشور برگزار خواهد شد و میزبان سینماگران داخلی و خارجی در دو بخش اصلی «سینمای ایران» و«سینمای بین‌الملل» است.

وی  همچنین خبر داد:  فراخوان جشنواره طی روزهای آینده از طریق روابط عمومی منتشر می‌شود.

خزاعی با اشاره به برگزاری جشنواره در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: امیدواریم  با همیاری هنرمندان متعهد و با بهره‌گیری از تجارب مفید و ارزشمند پیشکسوتان این عرصه و دستاوردهای گذشته و با بهره‌مندی از ظرفیت نیروهای خلاق، جوان و توانمند در سراسر کشور شاهد برگزاری جشنواره‌ای مؤثر و فراگیر با هدف ترویج گفتمان جهانی انقلاب اسلامی، تکریم رشادت‌ها و حماسه‌های ماندگار دفاع مقدس و ترسیم ابعاد مختلف روح پایداری و مقاومت در داخل و خارج از کشور باشیم.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار