رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

در سومین روز از سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فیلم‌های سینمایی و مستند «باران حمص»، «مهمان»، «دایان»، «نوشتن روی برف» و «سفر» در بخش «زیتون‌های زخمی» به نمایش درمی‌آیند. به گزارش سینماخانه به نقل از  ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، پنج فیلم از بخش «زیتون های زخمی» امروز شنبه […]

در سومین روز از سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فیلم‌های سینمایی و مستند «باران حمص»، «مهمان»، «دایان»، «نوشتن روی برف» و «سفر» در بخش «زیتون‌های زخمی» به نمایش درمی‌آیند.

به گزارش سینماخانه به نقل از  ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، پنج فیلم از بخش «زیتون های زخمی» امروز شنبه یکم اردیبهشت در پردیس چارسو نمایش داده می شوند.

بدین ترتیب فیلم های سینمایی و مستند «باران حمص» از ساعت ۱۲:۰۰ در سالن ۲ سینما فلسطین، «مهمان» از ساعت ۱۵:۰۰ در سالن ۳ سینما فلسطین، «دایان» از ساعت ۱۷:۴۰ در سالن ۳ سینما فلسطین، «نوشتن روی برف» از ساعت ۱۹:۵۰ در سالن ۲ پردیس چارسو و «سفر» از ساعت ۲۱:۳۰ در سالن ۳ سینما فلسطین به نمایش درمی آیند.

فیلم های ایرانی «داستان یمن» از محمدعلی شعبانی، «شرم بودا» از مرتضی آتش زمزم، «بازمانده» از زنده یاد سیف اله داد، «حذف کامل» از محمدعلی رخشانی، «دایان» از بهروز نورانی پور و فیلم های خارجی «شکار اشباح»، «سفر»، «مهمان»، «نوشتن روی برف»، «باران حمص»، «شاعره»، «نایلا و انقلاب» عناوین ۱۲ فیلم شرکت کرده در بخش «زیتون های زخمی» سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر هستند.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار