رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

معصومه ابتکار، معاون رییس‌جمهور در امور زنان ضمن بازدید از جشنواره جهانی فیلم فجر از تاثیر فیلم‌های سینمایی در حوزه‌های مختلف سخن گفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، معصومه ابتکار معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر […]

معصومه ابتکار، معاون رییس‌جمهور در امور زنان ضمن بازدید از جشنواره جهانی فیلم فجر از تاثیر فیلم‌های سینمایی در حوزه‌های مختلف سخن گفت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، معصومه ابتکار معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر با توجه به ظرفیت بزرگ جشنواره جهانی فیلم فجر در حوزه بانوان بیان کرد: انتظار داریم در جشنواره جهانی فیلم فجر مباحث مربوط به حقوق زنان، خانواده و تلاش‌هایی که در این زمینه در حال انجام است نمود داشته باشد و آثار خوب سینماگران و هنرمندان زن ارایه شود.

او ادامه داد: خوشبختانه در سال‌های اخیر فیلم‌های خوبی مانند «صفر تا سکو» و «ملی و راه‌های نرفته‌اش» در حوزه زنان و خانواده ساخته شده و می‌توان به نمایش آثاری از این دست در جشنواره جهانی فیلم فجر امیدوار بود.

معصومه ابتکار که در دولت‌های هفتم، هشتم و یازدهم ریاست سازمان محیط زیست را برعهده داشت، با اشاره به حضور فیلم‌های محیط زیستی در جشنواره امسال گفت: سینما یکی از موثرترین روش‌‌ها برای تغییر نگرش، بالا بردن فرهنگ و تغییر سبک زندگی است. من در دوره‌های مدیریت خودم در سازمان محیط زیست با همکاری و حمایت هنرمندان، جشنواره فیلمی را راه‌اندازی و برگزار کردم که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و فیلم‌های بسیار خوبی در حوزه محیط‌زیست در آن به نمایش گذاشته شد.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار