رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

پخش مجموعه طنز «نقطه‌چین» از فردا از آی‌فیلم فارسی آغاز می‌شود. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، مجموعه تلویزیونی «نقطه چین» به‌کارگردانی مهران مدیری، در جدول پخش کانال فارسی این شبکه قرار گرفته است و هر شب دوقسمت از آن روی آنتن قرار می‌گیرد. بر اساس این گزاش، «نقطه چین» […]

پخش مجموعه طنز «نقطه‌چین» از فردا از آی‌فیلم فارسی آغاز می‌شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، مجموعه تلویزیونی «نقطه چین» به‌کارگردانی مهران مدیری، در جدول پخش کانال فارسی این شبکه قرار گرفته است و هر شب دوقسمت از آن روی آنتن قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزاش، «نقطه چین» اولین بار در سال‌های ۱۳۸۲ و ۱۳۸۳ از شبکه سه سیما پخش شده و مهران مدیری، رضا شفیعی جم در نقش بامشاد، سحر جعفری جوزانی، سحر ولدبیگی، سعید پیردوست، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی، ساعد هدایتی و سید جواد رضویان ازجمله بازیگرانی‌اند در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

داستان «نقطه‌چین» درباره ساکنان یک آپارتمان سه‌واحدی است. دو باجناق به‌نام‌های اردل و بامشاد در شرکت منچولباف که متعلق به پدرزن آن‌هاست با یکدیگر همکار هستند. این همکاری دو باجناق علاوه‌بر مشکلاتی که برای این شرکت پیش آورده باعث شده منیژه و مژده همسران آن‌ها دچار مشکلاتی شوند.

«نقطه‌چین» از فردا هر شب ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن می‌رود و بازپخش آن درساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار