رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی اثر، در مراسم نمایش مردمی فیلم سینمایی «به وقت خماری» که شب گذشته از ساعت ۲۰ تا ۲۳ و در سه سانس در پردیس سینمایی کورش برگزار شد، محمدحسین لطیفی کارگردان و رعنا آزادی‌ور، پوریا پورسرخ، شهره لرستانی و ابوالفضل پورعرب بازیگران این پروژه همراه با […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی اثر، در مراسم نمایش مردمی فیلم سینمایی «به وقت خماری» که شب گذشته از ساعت ۲۰ تا ۲۳ و در سه سانس در پردیس سینمایی کورش برگزار شد، محمدحسین لطیفی کارگردان و رعنا آزادی‌ور، پوریا پورسرخ، شهره لرستانی و ابوالفضل پورعرب بازیگران این پروژه همراه با مخاطبان به تماشای این فیلم نشستند. در این مراسم که با استقبال بی‌نظیر مخاطبان برگزار شد، بازیگران و عوامل قبل از شروع نمایش فیلم با مردم به گپ و گفت پرداختند و با آنان عکس یادگاری گرفتند.
«به وقت خماری» هم‌اکنون در بهترین سینماهای تهران و شهرستان‌ها در حال اکران است. در این فیلم سه نسل از بازیگران سینما به ایفای نقش پرداخته‌اند.
اسامی کامل بازیگران این فیلم به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: رعنا آزادی‌ور، هومن برق‌نورد، بهروز بقایی، پوریا پورسرخ، ابوالفضل پورعرب، سیما تیرانداز، غزل حسینی، هنگامه حمیدزاده، علی سلیمانی، مهدی فخیم‌زاده، هنگامه قاضیانی، هادی کاظمی، شهره لرستانی، محید یاسر، شیرین یزدان‌بخش، همراه با هنرمند خردسال: آرمین جداخانی.
پخش «به وقت خماری» برعهده موسسه رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی قرار دارد.

ساخت تیزر امیرحسین تحسینی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار