رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

تهیه‌کننده «قرارمون پارک شهر» گفت: در حال حاضر منتظر صدور پروانه نمایش فیلمی به کارگردانی فلورا سام در ماه‌های آینده و تابستان هستیم. ابراهیم اصغریتهیه‌کننده «قرارمون پارک شهر» گفت: نام فیلم سینمایی «نیمکت» به کارگردانی فلورا سام به «قرارمون پارک‌شهر»، تغییر کرده است و در حال حاضر هم به دنبال دریافت پروانه نمایش عمومی این […]

تهیه‌کننده «قرارمون پارک شهر» گفت: در حال حاضر منتظر صدور پروانه نمایش فیلمی به کارگردانی فلورا سام در ماه‌های آینده و تابستان هستیم.

ابراهیم اصغریتهیه‌کننده «قرارمون پارک شهر» گفت: نام فیلم سینمایی «نیمکت» به کارگردانی فلورا سام به «قرارمون پارک‌شهر»، تغییر کرده است و در حال حاضر هم به دنبال دریافت پروانه نمایش عمومی این اثر سینمایی هستیم.

وی افزود: تلاش داریم تا با هماهنگی شورای صنفی نمایش، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و سینماداران، این فیلم سینمایی را برای اکران در تابستان آماده کنیم.

به گفته این تهیه‌کننده، «قرارمون پارک شهر» با توجه به فضای زنانه‌ای که دارد، با پرداختن به موضوعی اجتماعی، به دنبال ایجاد تلنگری به ایثارگران دفاع مقدس است.

اصغری اضافه کرد: به دلیل مضمون این فیلم سینمایی، به دنبال این هستیم تا «قرارمون پارک شهر» را در جشنواره‌های خارج از کشور شرکت دهیم و همچنین بتوانیم اکران عمومی‌ در خارج از کشور داشته باشیم.

شقایق فراهانی، ماه چهره‌خلیلی، امین زندگانی، سام نوری، سیاوش طهمورث، امید روحانی، افسر اسدی، شیوا خسرومهر، مریم کاویانی، نرگس محمدی و محمدرضا شریفی‌نیا و… بازیگران اصلی این پروژه هستند.

این فیلم روایتگر داستان زندگی خانم نویسنده‌ای است که مشغول مطالعه کتابی است و به دلیلی شرایطی که دارد، دغدغه‌های گذشته او همراه با خواندن کتاب برایش یادآوری می‌شود.

فیلم سینمایی «قرارمون پارک شهر» به کارگردانی و نویسندگی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی و ابراهیم اصغری است.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار