رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

حدود نیمى از فیلمبردارى «جان دار» انجام شده و جواد عزتى هم در روزهاى گذشته کار خود را آغاز کرده و تا امروز همه بازیگران اصلى مقابل دوربین رفته اند. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه اى پروژه، فیلمبردارى فیلم سینمایى «جان دار» به کارگردانى مشترک حسین امیرى دومارى و پدرام امیرى […]

حدود نیمى از فیلمبردارى «جان دار» انجام شده و جواد عزتى هم در روزهاى گذشته کار خود را آغاز کرده و تا امروز همه بازیگران اصلى مقابل دوربین رفته اند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه اى پروژه، فیلمبردارى فیلم سینمایى «جان دار» به کارگردانى مشترک حسین امیرى دومارى و پدرام امیرى و تهیه کنندگى کامران مجیدى، در حالى از نیمه گذشته است که این روزها جواد عزتى در کنار دیگر چهره هاى این اثر، مقابل دوربین هومن بهمنش رفته است.

«جان دار» این روزها در لوکیشن هاى مختلفى در تهران فیلمبردارى شده و به حدود نیمه هاى راه رسیده است. این فیلم در ژانر اجتماعى و در بستر یک خانواده به تصویر کشیده شده و سومین تجربه کامران مجیدى با فیلم اولى ها محسوب مى شود. تاکنون همه بازیگران «جان دار» مقابل دوربین رفته اند که فیلمنامه آن را امیرى دومارى، پدرام امیرى و محمد داودى به نگارش در آورده اند.

فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثرى، جواد عزتى، مسعود کرامتى، على شادمان، امیراحمد قزوینى، علیرضا مهران بازیگران این اثر سینمایى هستند که براى حضور در جشنواره فیلم فجر آماده مى شود.

سایر عوامل «جان دار»اسامى عوامل «جان دار» عبارتند از: تهیه کننده: کامران مجیدى، مجرى طرح: حسین فرضى زاد، مدیر تولید: احسان وحید، طراح گریم: عباس عباسى، مدیر صدابردارى: طاهر پیشوایى، طراح صحنه و لباس: بابک کریمى طارى ، مدیر برنامه ریزى و دستیار اول کارگردان: هانیه بساتینى، مدیر تدارکات: نادر اژدرى، منشى صحنه: نائله شریفى، عکاس: اردلان آزرمى و مشاور رسانه اى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار