رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
روح الله حجازی میهمان اکبر نبوی می شود

«مرگ ماهی» فیلم این هفته کافه‌فیلم

شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «مرگ ماهی» ساخته روح‌الله حجازی را  برای نمایش پنجشنبه این هفته درنظر گرفته است. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، پس از نمایش این فیلم سینمایی روح‌الله حجازی در مقابل اکبر نبوی، مجری برنامه «کافه فیلم»، به بررسی و نقد این اثر می‌پردازند. «مرگ ماهی» سال ۱۳۹۵ در سینماهای […]

شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «مرگ ماهی» ساخته روح‌الله حجازی را  برای نمایش پنجشنبه این هفته درنظر گرفته است.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، پس از نمایش این فیلم سینمایی روح‌الله حجازی در مقابل اکبر نبوی، مجری برنامه «کافه فیلم»، به بررسی و نقد این اثر می‌پردازند.

«مرگ ماهی» سال ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شد و داستان آن درباره مادری‌ست که پس از مرگش، فرزندان او به خانه‌اش می‌آیند و از طریق پرستار مادر متوجه می‌شوند که وصیت کرده که سه روز پس از مرگش او را به خاک بسپارند… فرزندان بر سر عمل به وصیت دچار اختلافاتی می‌شوند و پس از دو روز متوجه می‌شوند…

نیکی کریمی، علی مصفا، پانته‌آ بهرام، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، ریما رامین‌فر، سحر دولتشاهی، بابک کریمی، بهرنگ علوی و حسام محمودی بازیگران این فیلم سینمایی‌اند.

آی‌فیلم پنجشنبه ۱۸مرداد، رأس ساعت ۲۱«مرگ ماهی» را روانه آنتن می‌کند و پس از آن «کافه‌فیلم» به‌تهیه‌کنندگی مجید بشیری به مدت ۲۵ دقیقه به نقد و بررسی این اثر می‌پردازد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار