رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

تولید سری جدید مجموعه برنامه «مستند و گفت و گو» (Doc And Talk) به زودی در شبکه پرس تی وی آغاز خواهد شد. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این مجموعه در ۱۰ قسمت ۱۵ دقیقه ای تولید می شود و محمد تراب زاده کارگردانی و تهیه کنندگی آن […]

تولید سری جدید مجموعه برنامه «مستند و گفت و گو» (Doc And Talk) به زودی در شبکه پرس تی وی آغاز خواهد شد.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این مجموعه در ۱۰ قسمت ۱۵ دقیقه ای تولید می شود و محمد تراب زاده کارگردانی و تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

تراب زاده با اشاره به شروع مراحل پیش تولید این مجموعه گفت: در حال بررسی ۳۷ فیلم مستند از ساخته های برتر مستندسازان ایرانی هستیم و در نهایت ۱۰ فیلم را برای نقد و بررسی انتخاب خواهیم کرد.

وی افزود: برای انتخاب فیلم ها ملاک های مختلفی مدنظر است که داشتن استاندارد بالا در حوزه مستند و کسب جایزه از جشنواره ها از آن جمله است.

تراب زاده همچنین ادامه داد: جغرافیا و حیات وحش ایران و موضوعات بین المللی همچون هویت، محیط زیست  و … از جمله موضوعات مورد توجه در انتخاب سوژه های این مجموعه برنامه به شمار می رود.

مجموعه برنامه «مستند و گفت و گو» با هدف معرفی سینمای مستند ایران و بررسی برترین مستندهای تولید داخل کشور در شبکه پرس تی وی تولید می شود.

هر قسمت از این برنامه یک فیلم مستند را معرفی کرده و با فیلمساز آن به گفت و گو می نشیند و بخش هایی از مستند موردنظر را پخش و مورد بررسی قرار می دهد.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار