رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

بازیگر «مأموریت غیرممکن» گفت:‌ در این فیلم نقش دختر هکر و جاسوس که برای دزدی اطلاعات وارد کشور شده را بازی می‌کنم. پادینا رهنما درباره آخرین فعالیت خود در سینما گفت: در فیلم پر بازیگر «مأموریت غیرممکن» به کارگردانی یعقوب غفاری که تصویربرداری آن به پایان رسیده است، نقش شخصیت آنجلا را برعهده داشتم که […]

بازیگر «مأموریت غیرممکن» گفت:‌ در این فیلم نقش دختر هکر و جاسوس که برای دزدی اطلاعات وارد کشور شده را بازی می‌کنم.

پادینا رهنما درباره آخرین فعالیت خود در سینما گفت: در فیلم پر بازیگر «مأموریت غیرممکن» به کارگردانی یعقوب غفاری که تصویربرداری آن به پایان رسیده است، نقش شخصیت آنجلا را برعهده داشتم که یک دختر هکر و جاسوس بوده است.

وی افزود: در این فیلم که به موضوعات مهمی اشاره دارد، نقش دختری را دارم که خارج از کشور آمده و قصد دارد تا یک فرمولی را با کمک یکی از همکارانش بدزد که در این مسیر دچار ماجراهای جذابی می‌شود.

رهنما اضافه کرد: احساس می‌کنم فیلم سینمایی «مأموریت غیرممکن» به دلیل حضور هنرپیشه‌های مطرح سینما و خوانندگان پاپ کشور در گیشه فروش خوبی را تجربه کند.

به گفته این بازیگر، امیدوارم که سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوران کنونی عملکرد مطلوب و خوبی داشته باشد و شاهد فیلم‌های بهتری در سینماهای کشور باشیم.

وی با بیان اینکه گیشه سینما در حال جان گرفتن است، اظهار کرد: این موج استقبال و گرایش مردم به هنر، برای اهالی سینما خوب است و از اینکه فیلمی به خوبی می‌فروشد، خوشحال می‌شوم به این دلیل که سینما زمانی که رونق بگیرد ما هم راحت‌تر می‌توانیم فعالیت کنیم.

رهنما در پایان خاطرنشان کرد: مخاطب امروز سینمای ایران به دنبال فیلم کمدی است و دوست دارد فیلم طنز ببیند، شاد باشد و بخندد و به همین جهت سینمای ایران به سمت سینمای کمدی در حال حرکت است.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار