رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
کافه فیلم این هفته به یک فیلم دفاع مقدسی می پردازد

«اشنوگل» و علی سلیمانی در آی فیلم

شبکه آی فیلم پنجشنبه ۲۵ مرداد فیلم سینمایی «اشنوگل» را رأس ساعت ۲۱:۰۰ برای مخاطبانش در داخل کشور به نمایش می گذارد. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، برنامه هفتگی «کافه فیلم» این هفته به پخش فیلم «اشنوگل» ساختهٔ مشترک هادی حاجتمند و علی سلیمانی می پردازد و بعد از […]

شبکه آی فیلم پنجشنبه ۲۵ مرداد فیلم سینمایی «اشنوگل» را رأس ساعت ۲۱:۰۰ برای مخاطبانش در داخل کشور به نمایش می گذارد.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، برنامه هفتگی «کافه فیلم» این هفته به پخش فیلم «اشنوگل» ساختهٔ مشترک هادی حاجتمند و علی سلیمانی می پردازد و بعد از نمایش فیلم، اکبر نبوی آن را با حضور علی سلیمانی نقد و بررسی می کند.

داستان این فیلم از این قرار است: فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات، درحالیکه در صدد حفر تونلی در منطقه عملیاتی بوده، مفقودالاثر شده است. حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می آید که نشان می دهد احتمالاً یونس زنده است و در آن زمان به واسطه منافقین قرارگاه اشرف با دشمن همکاری کرده…

برزو ارجمند، ماه چهره خلیلی، کاوه سماک باشی، رحیم نوروزی، محمد عفراوی، محمد دلگشا، محمدرضا اربابی، مصطفی نصیری، علی عبادی و لویک زاکاریان در این فیلم دفاع مقدسی ایفای نقش کرده اند.

«کافه فیلم» پنجشنبه ها پس از پخش فیلم سینمایی در ساعت ۲۲:۳۵ از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن ساعت ۰۶:۳۵ و ۱۴:۳۵ روز جمعه خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار