رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و سالروز کودتای ۲۸ مرداد، فیلم‌های سینمایی «نفوذی» و «عملیات آژاکس» پنج‌شنبه و جمعه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. فیلم «عملیات آژاکس» به کارگردانی محمدرضا ورزی روز پنج‌شنبه ۲۵ مردادماه ‌حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. داستان این فیلم درباره عملیاتی […]

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و سالروز کودتای ۲۸ مرداد، فیلم‌های سینمایی «نفوذی» و «عملیات آژاکس» پنج‌شنبه و جمعه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

فیلم «عملیات آژاکس» به کارگردانی محمدرضا ورزی روز پنج‌شنبه ۲۵ مردادماه ‌حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. داستان این فیلم درباره عملیاتی است که توسط آمریکا و انگلیس برای بازگرداندن دوباره محمدرضاشاه پهلوی در کودتای ۲۸ مردادماه سال ۱۳۳۲ ترتیب داده شد.

در این فیلم که حسین نورعلی، سعید نیکپور و امیریل ارجمند ایفای نقش کرده‌اند، حال و هوای آن روزها به تصویر کشیده می‌شود.

فیلم سینمایی «نفوذی» به کارگردانی احمد کاوری و مهدی فیوضی نیز عصر روز جمعه ۲۶ مردادماه ساعت ۱۶ به نمایش در می‌آید. این فیلم توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران بیست‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند.

فیلم «نفوذی» داستان زندگی اسیری را روایت می‌کند که بعد از ۲۰ سال به وطن بازگشته است و امیر جعفری، نسرین مقانلو، قاسم زارع، محمد کاسبی، سیاوش خیرابی، جمشید هاشم‌پور و مهران رجبی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار