رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
مهرداد خوشبخت به آی فیلم می آید

نمایش «عقاب صحرا» در آی‌فیلم

شبکه آی‌فیلم پنجشنبه ۱ شهریور فیلم سینمایی «عقاب صحرا» را رأس ساعت ۲۱:۰۰ برای مخاطبانش در داخل کشور به‌نمایش می‌گذارد. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، برنامه هفتگی «کافه فیلم» این هفته به پخش فیلم‌ «عقاب صحرا» محصول سال ۱۳۹۱ می‌پردازد و بعد از نمایش فیلم، اکبر نبوی با حضور مهرداد خوشبخت به […]

شبکه آی‌فیلم پنجشنبه ۱ شهریور فیلم سینمایی «عقاب صحرا» را رأس ساعت ۲۱:۰۰ برای مخاطبانش در داخل کشور به‌نمایش می‌گذارد.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، برنامه هفتگی «کافه فیلم» این هفته به پخش فیلم‌ «عقاب صحرا» محصول سال ۱۳۹۱ می‌پردازد و بعد از نمایش فیلم، اکبر نبوی با حضور مهرداد خوشبخت به نقد و بررسی این اثر می‌پردازند.

داستان این فیلم ماجرای مردی است که در ایام صلح حدیبیه از بین کفار گریخته و به پیامبر اسلام پناهنده می‌شود، و حالا همه چشم انتظارند که پیامبر برای حفظ صلح او را به کفار تحویل خواهند داد یا …

کیکاوس یاکیده، علیرضا کمالی، روناک یونسی، حسین سلیمانی، شهرزاد کمال زاده، محمد ربانی، افشین نخعی، حبیب دهقان نسب و انوشیروان ارجمند در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«کافه‌فیلم» پنجشنبه‌ها پس از پخش فیلم سینمایی در ساعت ۲۲:۳۵ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۰۶:۳۵ و ۱۴:۳۵ روز جمعه خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار