رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
سومین جشنواره فیلم سلامت

کتاب سومین جشنواره فیلم سلامت منتشر شد

به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره فیلم سلامت، این کتاب شامل بخش های معرفی فیلم های بلند سینمایی، مستند، فیلم های کوتاه و دانشجویی، برنامه های تلویزیونی و معرفی داوران هر بخش، بزرگداشت ها و بخش جنبی این جشنواره است. همچنین برنامه پنل های تخصصی، آیین نامه جشنواره، فهرست کامل آثار […]

به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره فیلم سلامت، این کتاب شامل بخش های معرفی فیلم های بلند سینمایی، مستند، فیلم های کوتاه و دانشجویی، برنامه های تلویزیونی و معرفی داوران هر بخش، بزرگداشت ها و بخش جنبی این جشنواره است.

همچنین برنامه پنل های تخصصی، آیین نامه جشنواره، فهرست کامل آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره و گزارش دوره های پیشین این جشنواره در این کتاب آمده است.

این کتاب به مدیر مسوولی دکتر محمد کیاسالار و سردبیری رضا استادی، در ۲۸۴ صفحه و دو زبان فارسی و انگلیسی به صورت تمام رنگی و در قطع پالتویی توسط موسسه آوای هنر سلامت به چاپ رسیده است.

سومین جشنواره فیلم سلامت با هدف نمایش آثار منتخب سینمایی، مستند و کوتاه ایرانی، با محوریت نقش سلامت در زندگی انسان و با شعار «سلامت برای همه؛ اجتماعی شدن سلامت» از ۱ تا ۵ شهریور ۹۷ به دبیری دکتر محمد کیاسالار در پردیس سینمایی چارسو شهر تهران برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانیwww.filmsalamat.ir مراجعه کنید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار