رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

در سومین روز جشنواره فیلم سلامت ۲۵ فیلم روی پرده می رود در سومین روز از سومین دوره جشنواره فیلم سلامت ۲۵ فیلم در پردیس چارسو روی پرده می رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره فیلم سلامت، برنامه جشنواره در شنبه ۳ شهریور به شرح زیر است: سالن یک، […]

در سومین روز جشنواره فیلم سلامت ۲۵ فیلم روی پرده می رود

در سومین روز از سومین دوره جشنواره فیلم سلامت ۲۵ فیلم در پردیس چارسو روی پرده می رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره فیلم سلامت، برنامه جشنواره در شنبه ۳ شهریور به شرح زیر است:

سالن یک، سالن فیلم سینمایی

در سومین روز از جشنواره فیلم سلامت، فیلم سینمایی «دارکوب» در ساعت ۱۴ به نمایش در می‌آید. در ساعت ۱۶ نشست تخصصی همین اثر با موضوع اعتیاد برگزار می‌شود و در ساعت ۱۸ فیلم سینمایی «هایلایت» نمایش داده می‌شود. در ساعت ۲۰ نیز سینمایی «هندی و هرمز» میزبان مخاطبان است.

سالن چهار، سالن مستند

دو فیلم نیمه‌بلند «بازگشت» و «چهل و هفت» در ساعت ۱۴ به نمایش در می‌آیند. در ساعت ۱۶، دو فیلم نیمه‌بلند دیگر به نام‌های «نویز سفید» و «مردی که با خرگوش می‌رود» اکران می‌شود و در ساعت ۱۸ سه فیلم «پیش از سی سالگی»، «مامان» و «امیر» به نمایش در می‌آید. در آخرین سانس این سالن یعنی ساعت ۲۰ دو فیلم «مسیر روشنایی» و «دست‌های آبی» روی پرده خواهد رفت.

ساان پنج، فیلم‌های کوتاه، دانشجویی و کلاسیک

شش فیلم کوتاه آغازگر این سالن در روز سوم خواهند بود: «نفرس»، «به چشم خواهری»،«اختلاف»، «شکستن»، «ننگی هار» و «دریازدگی» عنوان این آثار است. در سانس ساعت ۱۶ فیلم کلاسیک «بودن یا نبودن» در بخش خارج از مسابقه به نمایش در می‌آید و در ساعت ۱۸ نشست تخصصی همین اثر با موضوع اهدای عضو برگزار می‌شود. در ساعت ۲۰ شش اثر به نام‌های «نبض»، «بوی سرد»، «قفس»، «پدرانه»، «مردی که یادش رفت نفس بکشد» و «تو هنوز اینجایی» رونمایی می‌شود.

سومین دوره جشنواره فیلم سلامت به دبیری محمد کیاسالار از اول تا ۵ شهریور ۹۷ در پردیس چارسو ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار