رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • سه شنبه 6 شهریور 1397 - 16:03
  • کد خبر : 26155
  • تئاتر
  • چاپ خبر : دور دوم اجراهای تئاتر «شاهکار» آغاز می شود

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی نمایش، به دلیل استقبال مخاطبان، دور دوم اجرای نمایش عروسکی «شاهکار» به روی صحنه می رود. دور دوم اجراهای نمایش عروسکی «شاهکار» به کارگردانی لادن نازی و نویسندگی احسان بدخشان از هشتم شهریور ماه آغاز می شود. این اثر نمایشی ساعت ۲۱:۳۰ در تماشاخانه پالیز روی […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی نمایش، به دلیل استقبال مخاطبان، دور دوم اجرای نمایش عروسکی «شاهکار» به روی صحنه می رود.

دور دوم اجراهای نمایش عروسکی «شاهکار» به کارگردانی لادن نازی و نویسندگی احسان بدخشان از هشتم شهریور ماه آغاز می شود. این اثر نمایشی ساعت ۲۱:۳۰ در تماشاخانه پالیز روی صحنه خواهد رفت.

بازیگران این نمایش که اکثرشان بازیگران جوان و دانش آموخته تئاتر و هنرهای نمایشی در حوزه دانشگاهی و آکادمیک هستند، عبارتند از سجاد دیر مینا، مصطفی ملک مکان، ایمان سلگی، نسیم افشارپور، سهیل قناعتی، علی قربان خانی، میثاق آقا مولایی، پویا باقری، افشین حسنلو، محمدرضا صفری، علی‌اکبر کرمی، یکتا حبیبی، آتوسا بهشتی، ، سپیده زینلی، مونا عرب و فاطمه بیک.

نمایش«شاهکار» برگرفته از زندگی سید محمدعلی جمالزاده نویسنده معاصر است و با تلفیقی از بازیگر و تکنیک های مختلف تئاتر عروسکی (تئاتر کاغذی، سایه و میکروتئاتر ) اجرا می شود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: سرپرست ساخت عروسک و آکساسوئار: سجاد هاشمی، طراح صحنه و نور: حسن زارع، طراح لباس: مهرناز عباسی، برنامه ریز: رعنا معینی و آهنگساز: امیر سلامی.

گفتنی است؛ پیش فروش بلیت های این نمایش از روز شنبه ۳ شهریور آغاز شده است و علاقمندان می توانند از سایت اینترنتی تیوال و گیشه تماشاخانه پالیز تهیه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار